Barackas Obama pasveikino Donaldą Trumpą ir pakvietė jį į Baltuosius rūmus

JAV prezidentas Barackas Obama trečiadienį paskambino išrinktajam prezidentui Donaldui Trumpui, kad pasveikintų jį su pergale ir pakviestų ketvirtadienį pasikalbėti Baltuosiuose rūmuose.
Barackas Obama
Barackas Obama / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

B.Obama taip pat paskambino Hillary Clinton, savo buvusiai valstybės sekretorei ir kolegei demokratei, kad išreikštų savo „žavėjimąsi stipria kampanija, vykdyta visoje šalyje“, sakoma Baltųjų rūmų atstovo Josho Earnesto pareiškime.

Vėliau trečiadienį prezidentas turėtų paskelbti pareiškimą apie rinkimų rezultatus, kurie sukrėtė visą Ameriką ir pasaulio rinkas.

Pirmasis juodaodis Amerikos prezidentas B.Obama, kurio 2008 metų istorinė kampanija priklausė nuo susiskaldžiusios šalies suvienijimo, Baltuosiuose rūmuose planuoja aptarti, „kokius žingsnius kaip šalis galime žengti, kad susiburtume po šio įnirtingo rinkimų sezono“, sakė J.Earnestas.

Kalbėdamiesi ketvirtadienį B.Obama ir D.Trumpas, kažkada vadovavęs judėjimui, kurio nariai reiškė abejones dėl B.Obamos gimimo vietos ir jo teisės būti prezidentu, turi aptarti prezidento įgaliojimų perdavimą.

„Sklandaus valdžios perdavimo užtikrinimas yra vienas pagrindinių prioritetų, kuriuos prezidentas nustatė metų pradžioje, ir susitikimas su išrinktuoju prezidentu yra kitas žingsnis“, – pridūrė J.Earnestas.

VIDEO: Šampanas ir ašaros: amerikiečių reakcija į JAV prezidento rinkimų rezultatus
VIDEO: JAV prezidento rinkimus laimėjęs D.Trumpas: „Būsiu visų amerikiečių prezidentas“
VIDEO: Rinkimų rezultatais nepatenkinti amerikiečiai išėjo į gatves ir D.Trumpą siunčia velniop

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis