„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Benetton“ – kritika dėl reklamų su išgelbėtų migrantų nuotraukomis

Prancūzijos labdaros organizacija „SOS Mediterannee“ sukritikavo Italijos mados milžiną „Benetton“ už reklamos kampaniją, kurioje naudojamos išgelbėtų migrantų nuotraukos.
„Benetton“ reklama su išgelbėtais migrantais
„Benetton“ reklama su išgelbėtais migrantais / „Twitter“ nuotr.

„SOS Mediterannee“ visiškai atsiriboja nuo šios kampanijos, kurioje naudojama nuotrauka, padaryta mūsų komandoms gelbėjant žmones jūroje birželio 9 dieną“, – socialiniame tinkle „Twitter“ rašė organizacija.

Nuotraukoje, kurią pasak „SOS Mediterannee“ bendrovė publikavo internete ir laikraščiuose, matomi gelbėjami migrantai, šalia kurių įklijuotas „Benetton“ logotipas.

„SOS Mediterannee“: „Išgyvenusiųjų orumas turi būti gerbiamas visada. Žmogiškoji tragedija, galėjusi įvykti Viduržemio jūroje, negali būti naudojama komerciniams tikslams.“

„Išgyvenusiųjų orumas turi būti gerbiamas visada. Žmogiškoji tragedija, galėjusi įvykti Viduržemio jūroje, negali būti naudojama komerciniams tikslams“, – teigia organizacija.

„SOS Mediterannee“ laivas „Aquarius“ praėjusią savaitę Viduržemio jūroje išgelbėjo 630 migrantų. Kebli situacija kilo po to, kai populistinė Italijos valdžia atsisakė šalyje leisti prisišvartuoti išgelbėtus migrantus gabenusiam laivui.

Savaitę jūroje klaidžiojusius migrantus galiausiai priėmė Ispanija.

Italų „Benetton“ kritikos dėl kontraversiškų reklamos kampanijų sulaukia jau ne pirmą kartą.

Anksčiau bendrovė savo kampanijose vaizdavo AIDS pacientą, juodaodę moterį, maitinančią baltaodį vaiką bei net buvusį popiežių Benediktą, besibučiuojantį su Egipto imamu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs