„SOS Mediterannee“ visiškai atsiriboja nuo šios kampanijos, kurioje naudojama nuotrauka, padaryta mūsų komandoms gelbėjant žmones jūroje birželio 9 dieną“, – socialiniame tinkle „Twitter“ rašė organizacija.
Nuotraukoje, kurią pasak „SOS Mediterannee“ bendrovė publikavo internete ir laikraščiuose, matomi gelbėjami migrantai, šalia kurių įklijuotas „Benetton“ logotipas.
„SOS Mediterannee“: „Išgyvenusiųjų orumas turi būti gerbiamas visada. Žmogiškoji tragedija, galėjusi įvykti Viduržemio jūroje, negali būti naudojama komerciniams tikslams.“
„Išgyvenusiųjų orumas turi būti gerbiamas visada. Žmogiškoji tragedija, galėjusi įvykti Viduržemio jūroje, negali būti naudojama komerciniams tikslams“, – teigia organizacija.
„SOS Mediterannee“ laivas „Aquarius“ praėjusią savaitę Viduržemio jūroje išgelbėjo 630 migrantų. Kebli situacija kilo po to, kai populistinė Italijos valdžia atsisakė šalyje leisti prisišvartuoti išgelbėtus migrantus gabenusiam laivui.
Savaitę jūroje klaidžiojusius migrantus galiausiai priėmė Ispanija.
Italų „Benetton“ kritikos dėl kontraversiškų reklamos kampanijų sulaukia jau ne pirmą kartą.
Anksčiau bendrovė savo kampanijose vaizdavo AIDS pacientą, juodaodę moterį, maitinančią baltaodį vaiką bei net buvusį popiežių Benediktą, besibučiuojantį su Egipto imamu.