Berlusconi populiarumas po išpuolio padidėjo, rodo apklausa

Italijos visuomenės pritarimas premjero Silvio Berlusconi darbui po išpuolio prieš jį padidėjo ir vėl viršija 50 proc., rodo apklausa, kurios rezultatai skelbiami sekmadienį.
Užpuolikas smarkiai sužalojo Italijos premjero veidą.
Užpuolikas smarkiai sužalojo Italijos premjero veidą. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

73 metų premjerui prieš savaitę po mitingo Milane į veidą pataikė vieno vyro mestas daiktas, kuris sulaužė S.Berlusconi nosį ir išmušė du dantis. Šis išpuolis užjausti premjerą privertė net už opoziciją balsuojančius rinkėjus.

ISPO apklausa, kurios rezultatus skelbia laikraštis „Corriere della Sera“, rodo, kad tas agresijos proveržis S.Berlusconi populiarumą padidino iki 55,9 proc. nuo lapkričio viduryje buvusių 48,6 procento.

Gerbiamas apklausų organizatorius Renato Mannheimeris (Renatas Manheimeris) sakė, kad labiausiai premjero populiarumo padidėjimas matomas tarp jaunų rinkėjų ir praktikuojančių katalikų. Tačiau pritarimas S.Berlusconi darbui padidėjo net tarp centro kairiųjų rinkėjų, kurių 17 proc. per apklausą pareiškė teigiamą nuomonę.

Minimas gruodžio 13–osios išpuolis sukrėtė daugelį italų ir priminė politinį smurtą, kuris temdė šalį 8–ajame ir 9–ajame dešimtmečiuose.

Premjero užpuolikas yra sirgęs psichikos liga ir neturi ryšių su jokiais politiniais judėjimais, tačiau S.Berlusconi šalininkai dėl užpuolimo kaltina neapykantos premjerui ir jo drabstymo purvais atmosferą.

Įvairiausių partijų politikai reiškė solidarumą su S.Berlusconi ir ragino pradėti dialogą.
Tačiau Italija premjero vertinimo klausimu tebėra labai susiskaldžiusi.

Pasak R.Mannheimerio, kelios pastarųjų dienų apklausos rodo, kad 20–25 proc. italų giria užpuoliką – 42 metų Massimo Tartaglią – ir mano, kad S.Berlusconi „yra pavojingas šaliai“.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis