„Didelis IT sistemos gedimas kelia labai rimtų sutrikimų mūsų skrydžių operacijoms visame pasaulyje. Atsiprašome ir dirbame, kad išspręstume problemą“, – pranešė „British Airways“.
Problemos tokios, kad neprieinama dalis bendrovės tinklalapio. Kai kurie keleiviai teigė negalintys užsiregistruoti į skrydį mobiliojo „British Airways“ programėlėje.
Apie skrydžių sutrikimus pranešama ne tik Jungtinėje Karalystėje, bet ir Romoje, Prahoje, Milane, Stokholme, Malagoje.
Dėl sutrikimų kompanijos lėktuvai, kurie leidžiasi Hitrou oro uoste, negali normaliai prisiparkuoti, nes kilti turintys orlaiviai negali išjudėti nuo vartų. Tai reiškia, kad šimtai keleivių įstrigę net ne oro uoste, o laineriuose.
Antai žurnalistas Martynas Kentas tviteryje parašė, kad nejudančiame lėktuve sėdi jau pusantros valandos. Anot jo, kapitonas keleiviams pranešė, kad „IT problemos yra katastrofinės“.
Apie skrydžių sutrikimus pranešama ne tik Jungtinėje Karalystėje, bet ir Romoje, Prahoje, Milane, Stokholme, Malagoje.
Philipas Bloomas Belfasto oro uoste laukė dvi valandas: „Mums daug nieko nesakė – tik kad įvyko pasaulinis kompiuterinių sistemų gedimas. Mums pasakė, kad į kitus skrydžius patekti irgi negali, kadangi neįmanoma nustatyti, kur mus galima perkelti.“
Problemos tokios rimtos, kad „British Airways“ darbuotojai informaciją apie skrydžius, kurios neįmanoma paskelbti ekranuose, pateikia ant baltų lentų.
Apie sutrikimus pranešta itin užimtą savaitgalį. Jungtinėje Karalystėje pirmadienis yra laisva diena, o daugeliui moksleivių prasideda atostogos – tokiomis progomis britai masiškai keliauja.
„British Airways“ ištikusios problemos balandį buvo užklupusios kompanijas „Lufthansa“ ir „Air France“. Dėl masinių kompiuterinių sistemų gedimų keleiviai irgi negalėjo patekti į lėktuvus.