Kompanijos „Flybe“ lėktuvas su 47 keleiviais iš Birmingamo vasario 12 dieną ruošėsi tūpti Belfasto oro uoste, kai piloto dilbio protezas atsikabino nuo specialios prie lėktuvo vairalazdės pritvirtintos jungties.
Dėl to lėktuvas nutūpė „pasišokinėdamas“, tačiau nė vienas keleivis nenukentėjo.
Kompanija „Flybe“ pareiškė, kad kaip darbdavė džiaugiasi galėdama suteikti lygias galimybes neįgaliems žmonėms.
Oro linijos gali patikinti, kad keleivių ar ekipažo saugumui nebuvo iškilęs pavojus ir lėktuvas nebuvo apgadintas, – pridūrė jis.
„Vyresnysis kapitonas, apie kurį kalbama šioje ataskaitoje, yra vienas labiausiai patyrusių ir patikimų „Flybe“ pilotų“, – kalbėjo kompanijos skrydžių ir saugumo vadovas kapitonas Ianas Bastonas.
„Oro linijos gali patikinti, kad keleivių ar ekipažo saugumui nebuvo iškilęs pavojus ir lėktuvas nebuvo apgadintas“, – pridūrė jis.
Ataskaitoje dėl incidento skrydžio metu sakoma, kad 46 metų pilotas prieš pat nusileidimą patikrino, ar jo rankos protezas gerai pritvirtintas prie jungties.
Jis išjungė autopilotą ir tupdė lėktuvą rankiniu būdu, kai protezas atsilaisvino ir jam teko tupdyti lėktuvą dešine ranka.
„Jis tai padarė, tačiau dėl pagreičio ir galbūt dėl vėjo šuoro, normalų lėktuvo nusileidimą lydėjo šoktelėjimas, po kurio lėktuvas nusileido kietai“, – nurodoma ataskaitoje.
Kapitonas pažadėjo ateityje atsargiau tikrinti dirbtinės galūnės ir vairalazdės jungtį ir perspėti kartu su juo skrendančius pilotus dėl tokio incidento galimybės, priduriama joje.