Briuselio atsakas B.Johnsonui: naujo „Brexit“ plano problemas turi spręsti britai, o ne ES

Jungtinė Karalystė, o ne Briuselis turi spręsti problemas, kurias Europos Sąjunga mato pastaruosiuose Londono pasiūlymuose dėl „Brexit“, ketvirtadienį pareiškė Europos Komisijos atstovė spaudai.   
Borisas Johnsonas
Borisas Johnsonas / „Scanpix“/AP nuotr.

„Kaip jau sakėme, Jungtinėse Karalystės pateiktame pasiūlyme esama probleminių aspektų ir reikalingas tolesnis darbas. Tačiau tą darbą turi atlikti Jungtinė Karalystė, o ne atvirkščiai“, – per spaudos konferenciją sakė Natasha Bertaud.

JK vyriausybė trečiadienį pateikė savo pasiūlymus dėl naujos išstojimo iš ES sutarties, vildamasi, kad jie padės ministrui pirmininkui Borisui Johnsonui įgyvendinti savo pažadą spalio 31-ąją išvesti šalį iš Bendrijos.

ES atsargiai pareiškė, kad nors dokumentas atspindi tam tikrą pažangą opiausiu klausimu dėl Šiaurės Airijos, jame esama problemų.

Manoma, jog veikiausiai turima omenyje tai, kad tektų pasikliauti JK gera valia ir neišbandyta technologija, siekiant užkirsti kelią vėl iškilti sienai tarp Šiaurės Airijos ir Airijos. Problemine taip pat laikoma nuostata dėl Šiaurės Airijos parlamento teisės periodiškai vetuoti susitarimą.

B.Johnsono ministrai leido suprasti, kad Londonui pateikus savo pasiūlymus, dabar kitą žingsnį turėtų žengti ES.

Tačiau Europos Komisijos atstovė į tai atsakė: „Mes su tuo nesutinkame.“

„Norėtume priminti, kad Jungtinė Karalystė traukiasi iš Europos Sąjungą, o ne Europos Sąjunga palieka Jungtinę Karalystę. darome viską, ką galime, kad užtikrintume tvarkingą išstojimą“, – kalbėjo ji.

„Norime konstruktyviai bendradarbiauti su mūsų kolegomis, tačiau nebūsime atpirkimo ožiais“, – pridūrė N.Bertaud.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis