Buvęs Niujorko meras M.Bloombergas užsiregistravo kandidatu į JAV prezidentus

Niujorko verslo magnatas ir buvęs šio miesto meras Michaelas Bloombergas mėgins siekti JAV prezidento posto, penktadienį užsiregistravęs kandidatu dalyvauti Demokratų partijos pirminiuose rinkimuose Alabamos valstijoje prieš pat sukankant galutiniam terminui.
Michaelas Bloombergas
Michaelas Bloombergas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Nors 77 metų milijardierius dar nėra viešai paskelbęs apie savo kandidatavimą, jo įsitraukimas į nemenką pretendentų ratą suteikia galimybių suformuoti vieningą frontą, mėginant iš Baltųjų rūmų išstumti kitą niujorkietį – prezidentą Donaldą Trumpą.

Pasak analitikų, M.Bloombergo kandidatavimas gali padaryti daugiausiai žalos dabartiniam demokratų stovyklos favoritui Joe Bidenui, bet buvęs viceprezidentas penktadienį demonstravo ryžtą ir pareiškė nesijaudinantis, kad M.Bloombergas atims centristinių pažiūrų rinkėjų palaikymą.

Alabamos demokratų partijos tinklalapyje M.Bloombergo vardas buvo paskelbtas tarp 17 kandidatų, likus vos kelioms valandoms iki registracijos termino pabaigos.

Alabama nėra valstija, anksčiausiai rengianti pirminius rinkimus arba rinkėjų sueigas, bet jog galutinis terminas užsiregistruoti yra ankstyviausias.

M.Bloombergas, vienas turtingiausių JAV piliečių, valdė Niujorką 2001–2013 metais.

Per savo politinę karjerą jis buvo tiek Respublikonų, tiek Demokratų partijų narys, taip pat buvo nepriklausomas meras.

Jis laikomas glaudžius ryšius su Volstritu palaikančiu centristu, manančiu, kad du iš demokratų pagrindinių pretendentų – Elizabeth Warren ir Bernie Sandersas – yra pernelyg radikalūs kairuoliai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis