Buvęs Niujorko meras Michaelas Bloombergas atsisakė planų siekti prezidento posto

JAV milijardierius Michaelas Bloombergas pirmadienį paskelbė nekandidatuosiantis į prezidento postą, baimindamasis, kad jo įsitraukimas į rinkimų kampaniją būtų parankus Baltuosius rūmus siekiantiems užimti respublikonams Donaldui Trumpui arba Tedui Cruzui. 
Michaelas Bloombergas
Michaelas Bloombergas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

74 metų buvęs Niujorko meras kelis pastaruosius mėnesius rimtai svarstė galimybę balotiruotis kaip nepriklausomas kandidatas, reikšdamas nusiminimą dėl 2016-ųjų prezidento rinkimų kampanijos, kurioje dominuoja įžeidžia retorika išsiskiriantis D.Trumpas – ryškus respublikonų stovyklos favoritas.

M.Bloombergas sakė, kad kai kurie veikėjai, nepatenkinti dabartiniais kandidatais, ragino jį įsitraukti į šias lenktynes ir atlikti „patriotinę pareigą“.

„Tačiau kai pažvelgiu į duomenis, man aišku, kad įsitraukęs į šias lenktynes, laimėti negalėčiau“, – sakoma M.Bloombergo pareiškime, kurį paskelbė jo paties valdoma naujienų agentūra „Bloomberg“.

„Labai tikėtina, kad mano kandidatavimas galėtų atvesti prie Donaldo Trumpo arba senatoriaus Tedo Cruzo išrinkimo. Tokios rizikos negaliu prisiimti ramia sąžine“, – pridūrė jis.

Dienraštis „The New York Times“ sausį pranešė, kad M.Bloombergas nurodė savo patarėjams parengti planus jo potencialiam nepriklausomam kandidatavimui, kuriam magnatas, kurio turtas vertinamas 40 mlrd. dolerių, buvo pasiruošęs išleisti bent 1 mlrd. dolerių.

M.Bloombergui artimi šaltiniai laikraščiui sakė, kad jis yra sunerimęs dėl D.Trumpo iškilimo Respublikonų partijos kraštutinėje dešiniojoje stovykloje, taip pat susirūpinęs dėl demokratės Hillary Clinton retorikos poslinkio į kairę, jai varžantis su socialistu save vadinančiu Vermonto senatoriumi Bernie Sandersu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis