Interneto žiniasklaidos platforma apriboja savo pasaulines ambicijas, siekdama sumažinti išlaidas.
„Dėl ekonominių ir strateginių priežasčių mes sutelksime dėmesį į naujienas, kurios šiuo sudėtingu laikotarpiu sulaukia didžiausio atgarsio Jungtinėse Valstijose“, – sakė bendrovės atstovas.
Daugelį žiniasklaidos priemonių smarkiai paveikė koronaviruso pandemija, dėl kurios drastiškai sumažėjo reklamos užsakymų, ir žiniasklaidos sektorius, dar prieš šią krizę išgyvenęs nelengvus laikus, patyrė didžiulių nuostolių.
Dešimt „BuzzFeed“ darbuotojų JK ir keturi Australijoje bus išleisti nemokamų atostogų, po kurių į darbą veikiausiai jau nebegrįš.
Bendrovė nebenušvies vietos naujienų abiejose šalyse, tačiau nurodė: „Jungtinėje Karalystėje planuojame išlaikyti tam tikrą skaičių darbuotojų, kurie dirba su tarptautinei auditorijai aktualiomis naujienomis – socialinėmis naujienomis, įžymybėmis ir tyrimais.“
Keturios darbo vietos Australijoje „nebėra būtinos šiuo labai ribotų išteklių laikotarpiu“, pridūrė bendrovė.
Anksčiau pliektas už menkavertį turinį, paskalas apie garsenybes ir provokuojančias antraštes, skirtas pritraukti daugiau skaitytojų, ilgainiui „BuzzFeed“ tapo naujienų platforma, konkuruojančia su labiau tradiciniais leidiniais.
„BuzzFeed“ suteikė mums erdvės eksperimentuoti, kaip nušviesti politiką orientuojantis į jauną auditoriją“, – socialiniame tinkle „Twitter“ parašė Australijos padalinio naujienų redaktorė Lane Sainty.
Ji gyrė kolegas už jų darbą nagrinėjant „tokias svarbias ir dažnai apeinamas temas, kaip abortai, LGBT bendruomenės teisės, čiabuvių reikalai ir interneto kultūra“.
„Visada buvau už tai dėkinga ir labai didžiuojuosi jūsų darbu“, – pridūrė L.Sainty.
Bendrovė nurodė, kad planuojamos ir kitos išlaidų mažinimo priemonės. Jungtinėse Valstijose kaip darbuotojų atleidimo alternatyva siūlomos specialios programos, skirtos išsaugoti darbo vietas sudarant galimybę dirbti mažesnį valandų skaičių.
„Šios galimybės turi atitikti mūsų taupymo tikslus, būti įgyvendinamos teisiniu ir organizaciniu aspektais, ir turi leisti mums toliau užsiimti dinamiška, stipria žurnalistika“, – pažymėjo „BuzzFeed“.