D.Trumpo pajamos: iš virtualių NFT kortų uždirbo iki 1 mln., iš viešų kalbų – daugiau kaip 5 mln. JAV dolerių

Buvęs prezidentas Donaldas Trumpas penktadienį Federalinei rinkimų komisijai pateikė savo asmeninę finansinę informaciją, kurioje nurodė milijonus, uždirbtus iš kalbų ir skaitmeninių prekybos kortelių pardavimo, rašo portalas nypost.com.
D.Trumpo NFT kortos
D.Trumpo NFT kortos / AFP/„Scanpix“ nuotr.

76 metų D. Trumpas 101 puslapio deklaracijoje, kurios reikalaujama iš prezidento posto siekiančių kandidatų, nurodo gavęs daugiau kaip 5 mln. dolerių pajamų iš kalbų ir nuo 100 001 iki 1 mln. dolerių pajamų iš bendrovės „CIC Digital“, prekiaujančios NFT (arba nepakeičiamais žetonais) su skaitmeniniais buvusio JAV prezidento atvaizdais.

Skaitmeninės kortelės, kuriose D. Trumpas vaizduojamas įvairiomis didvyriškomis pozomis ir dėvintis aprangą, pavyzdžiui, kosminį kostiumą, automobilių lenktynių kostiumą ir naikintuvo piloto kombinezoną, buvo išparduotos praėjusių metų gruodį ir kainavo po 99 JAV dolerius už vienetą.

Paraiškoje nurodytos pajamos iš kiekvieno iš šimtų D. Trumpui priklausančio turto vienetų, įskaitant jo klubą „Mar-Lago“, kuriame jis nurodo gavęs daugiau kaip 5 mln. dolerių su kurortu susijusių pajamų.

Bendrovė „Trump Media & Technology Group Corp.“, valdanti buvusio prezidento mėgstamą socialinės žiniasklaidos platformą „Truth Social“, atskleistoje informacijoje vertinama nuo 5 iki 25 mln. dolerių, tačiau D. Trumpas nurodo gavęs mažiau nei 201 dolerį pajamų iš šios grupės. Jis yra jos valdybos pirmininkas.

Remiantis atskleista informacija, 1987 m. D. Trumpo memuarų knyga „Sandorio menas“ („The Art of the Deal“) buvusiam prezidentui atnešė nuo 100 000 iki 1 milijono JAV dolerių, tačiau nė viena iš kitų 15 knygų, išvardytų ataskaitoje, neuždirbo daugiau nei 201 JAV dolerį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis