Didžiojoje Britanijoje – „kiaulių gripo vakarėliai“

Vaikų „vėjaraupių vakarėlių“ idėja remdamiesi britai sugalvojo rengti „kiaulių gripo vakarėlius“, į kuriuos pakviečiamas vienas šia nauja liga sergantis asmuo tam, kad užkrėstų kitus, taip tikintis įgauti imunitetą šiam virusui kol siautėja lengva jo forma.
Viešajame transporte žmonės taip pat saugosi viruso.
Viešajame transporte žmonės taip pat saugosi viruso. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Teigiama, kad atėjus žiemai vadinamojo kiaulių gripo atvejų smarkiai padaugės ir baiminamasi, kad liga taps pavojingesnė. Todėl siekiama kuo greičiau persirgti šią ligą.

Tačiau apie tokius vakarėlius sužinoję medikai teigia, kad tai nėra gera idėja, rašo BBC.

Didžiosios Britanijos Medikų asociacijos visuomenės sveikatos komiteto vadovas, daktaras Richardas Jarvis teigia, kad tai gali apsunkinti pastangas kovojant prieš kiaulių gripo plitimą, be to, nors siautėja lengva viruso forma, žmonės stato savo ir artimųjų sveikatą į pavojų.

Bandymas pasigauti virusą tik paspartins jo plitimą, sakė R.Jarvis.„Nemanau, kad tai gera mintis. Aš to nedaryčiau. Nors viruso forma yra lengva, žmonės vis dar rizikuoja susirgti ir net mirti“, – pastebi medikas.

Kartu jis pripažino, kad persirgus kiaulių gripu galima įgyti imunitetą šiai ligai, net jei atėjus žiemai ji mutuotų ir taptų pavojingesne. Tačiau medikas pridūrė, kad jei žmonės ims sirgti masiškai, ligoninės negalės visais jais pasirūpinti taip, kaip gali šiuo metu.

„Medikų atsakas virusui kol kas yra puikus. Mes susidorojome geriau, nei tikėjomis, o tai mums duoda laiko. Artėjame prie vakcinos sukūrimo ir norėtume tai tęsti. Bandymas pasigauti virusą tik paspartins jo plitimą“, – sakė R.Jarvis.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis