Didžiosios Britanijos narystės ES šalininkų ir priešininkų pozicijos beveik lygios

Iki Didžiosios Britanijos referendumo dėl narystės Europos Sąjungoje (ES) likus trims dienoms, pasilikimo šalininkų ir priešininkų stovyklų pozicijos praktiškai yra lygios, rodo naujos apklausos, kurių rezultatai buvo paskelbti pirmadienį.
„Brexit“ - taip vadinamas galimas Jungtinės Karalystės išstojimas iš ES
„Brexit“ - taip vadinamas galimas Jungtinės Karalystės išstojimas iš ES / „Scanpix“ nuotr.

Ketvirtadienį Britanija balsuos, ar išstoti iš 28 narių Bendrijos, ir šis referendumas gali nulemti politinį bei ekonominį Europos likimą.

„The Daily Telegraph“ užsakymu atlikta apklausa parodė, kad pasilikimo šalininkus remia 49 proc. britų – tiek pat, kiek ir prieš savaitę, o parama išstojimo šalininkams padidėjo trimis procentais iki 47 procentų.

Šie rezultatai, gauti kompanijai „OBR international“ apklausu s 800 žmonių, rodo narystės ES šalininkus pirmaujant dviem procentais ir tai yra mažiausia persvara nuo kovo mėnesio, kai „OBR international“ pradėjo tokias apklausas.

Kita, „YouGov“ laikraščiui „The Times“ atlikta, apklausa parodė, kad išstojimo šalininkų stovykla lenkia pasilikimo šalininkų stovyklą. Šios apklausos rezultatus socialinėje žiniasklaidoje paskelbė laikraščio redaktoriaus politinėms temoms pavaduotojas Samas Coatesas.

Tie, kas agituoja už Britanijos pasitraukimą iš ES, dabar turi 44 proc. paramą – vienu proc. didesnę, o tuos, kas ragina likti Bendrijoje, remia 42 proc. britų – dviem proc. mažiau nei anksčiau.

Politikos strategas Lyntonas Crosby „The Daily Telegraph“ rašė, jog „ORB international“ apklausa rodo, kad rezultatas „tikrai paaiškės tik paskutinį momentą“.

„Referendumo baigtis neaiški. Linkiu Britanijai geriausia“, – rašė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis