Jau dabar viena didžiausių paslapčių aviacijos istorijoje laikomas keleivinio lėktuvo dingimas veikiausiai taip ir liks neatskleistas. Ketverius metus trukusios paieškos, kainavusios dešimtis milijonų dolerių, nedavė jokių apčiuopiamų rezultatų.
Iki šiol taip ir liko neaišku, kur ir kokiomis aplinkybėmis dingo iš Kvala Lumpūro į Pekiną skridęs lėktuvas, kuriame buvo 239 keleiviai ir įgulos nariai.
Pradinė dingusio lainerio paieška, kurią vykdė Malaizija, Kinija ir Australija buvo nutraukta jau praėjusių metų sausio mėnesį, po to, kai išnaršius daugiau kaip 710 tūkst. kv m Indijos vandenyno vakarinėse pakrantėse buvo rastos vos trys MH370 nuolaužos, įskaitant 2 m ilgio lėktuvo flaperoną.
Apskaičiuota, kad dingusio lainerio paieškoms buvo išleista daugiau kaip 200 mln. Australijos dolerių (129 mln. eurų), didžiąją dalį šių pinigų skyrė Malaizijos vyriausybė. Kol kas tai brangiausiai atsiėjusi lėktuvo paieškų operacija istorijoje.
Vėliau šias paieškas perėmė kompanija „Ocean Infinity“, turinti pažangių technologijų povandeninės paieškos prietaisų, Malaizijos vyriausybei pateikusi pasiūlymą neimti jokio mokesčio, jei paieškos bus nesėkmingos.
Mįslingą lėktuvo dingimą gaubia ne viena teorija. Viena plačiausiai nuskambėjusių – lėktuvo piloto savižudybė. Vis dėlto australų tyrėjai, kartu su Malaizija vykdę lainerio paiešką, šią teoriją atmetė, tvirtindami, kad lėktuvas į Indijos vandenyną greičiausiai nukrito pasibaigus degalams.