Po jau mėnesį trunkančių lainerio su 239 žmonėmis paieškų tyrėjai teigia, kad naujieji signalai teikia daugiau vilčių surasti lainerį, nei visi kiti iki šiol gauti.
„Tempiamas signalų lokatorius, nuleistas iš Australijos gynybos laivo „Ocean Shield“, aptiko signalus, atitinkančius tuos, kuriuos skleidžia lėktuvų juodosios dėžės“, – sakė buvęs Australijos gynybos pajėgų vadas Angusas Houstonas, vadovaujantis paieškų koordinavimo grupei. Skleidžiami signalai – maždaug 4,5 tūkst. metrų gylyje.
Tačiau jis pabrėžia, kad dar prireiks bent kelių dienų, kad būtų patvirtina, ar signalas tikrai sklinda iš „Malaysia Airlines“ lėktuvo. „Niekas nevyksta greitai. Mes turime daug žadantį ženklą, tačiau mums dar reikia gauti patikimų įrodymų“, – sakė A.Houstonas.
Paieškų koordinavimo grupės vadovas sakė, kad pirmadienį jis yra žymiai optimistiškiau nusiteikęs nei prieš savaitę.
Tačiau kartu su viltimis pagaliau surasti dingusį lainerį pasirodė ir daugiau keistų skrydžio detalių. CNN šaltiniai Malaizijos vyriausybėje teigia, kad kol kas labiausiai įtikinamas atrodo spėjimas, kad orlaivio kursas buvo pakeistas specialiai, o jo pilotai buvo itin patyrę, nes sugebėjo lėktuvą skraidinti taip, kad jo nefiksuotų radarai.
„Dingęs iš Malaizijos kariškių radarų, „Boeing 777-200” skrido aplink Indonezijos oro erdvę. Lėktuvo pilotai galėjo sąmoningai pasirinkti tokį maršrutą, kad jo neaptiktų radarai”, – skelbia CNN.