E.Macronas ragina reformuoti Šengeno zoną, steigti agentūrą ES demokratijos apsaugai

Prancūzijos vadovas Emmanuelis Macronas pirmadienį pristatė savo viziją dėl Europos ateities ir paragino reformuoti Šengeno zoną bei įsteigti naują agentūrą „demokratinių valstybių apsaugai“ nuo kibernetinių atakų ir melagingų naujienų.
Emmanuelis Macronas
Emmanuelis Macronas ragina reformuoti Šengeno zoną, steigti agentūrą ES demokratijos apsaugai / „Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Straipsnyje, kuris turėtų pasirodyti keliuose didžiuosiuose Europos laikraščiuose, tarp jų „Die Welt“, „The Guardian“, „El Pais“ ir „Corriere della Serra“, E.Macronas taip pat pakartojo savo raginimą stiprinti bendradarbiavimą saugumo srityje ir pabrėžė, jog būtina laikytis bendros prieglobsčio politikos migrantų krizei spręsti.

„Nuo Antrojo pasaulinio karo Europa dar niekada nebuvo tokia reikalinga. Ir dar niekada Europa nebuvo tokiame pavojuje“, – rašo E. Macronas savo straipsnyje, kurį daugelis apžvalgininkų laiko jo rinkimų kampanijos prieš gegužę vyksiančius Europos Parlamento rinkimus startu.

123rf.com nuotr. /Lietuvos išduoda Šengeno zonos viza
123rf.com nuotr. /Lietuvos išduoda Šengeno zonos viza

Prezidentas pateikė virtinę iniciatyvų, kurių ES galėtų imtis, kad geriau apsisaugotų ir sugrįžtų prie savo esminių vertybių.

„Europinė demokratinių valstybių apsaugos agentūra kiekvienai valstybei narei parūpintų Europos ekspertų, kurie rūpintųsi rinkimų procesų apsauga nuo kibernetinių atakų ir manipuliacijų“, – rašo E.Macronas.

Jo nuomone, taip pat derėtų uždrausti Europos politinių partijų finansavimą iš užsienio. Be to, anot E. Macrono, taip pat reikėtų sutarti dėl taisyklių, draudžiančių neapykantą ir smurtą kurstančius pasisakymus internete.

Sausį E. Macronas pareiškė, kad „Brexit“ referendumo kampanija buvo „manipuliuojama iš išorės pasitelkus tai, ką mes vadiname melagingomis naujienomis“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis