Apie tai „Sky News“ pranešė tyrėjai iš kompanijos „Airbus“.
Vienas iš tokių ekspertų išvadų argumentų – tai, kad žuvusių keleivių kūnai rasti 100 km atstumu vienas nuo kito.
Antra, pakartotinai ištyrus visus iš lėktuvo gautus pranešimus (tuo metu, kai jis jau skrido automatiniu režimu), prieita prie išvados, kad lainerio sistemos nustojo veikti ne iš karto, o paeiliui. Daugelis iš jų visiškai sugedo dar prieš lėktuvui nukrentant į vandenyną.
Nustatyta, kad Pito vamzdeliai, skirti matuoti lėktuvo greičiui ir aukščiui, neveikė net kelias valandas, dar lėktuvui būnant ore.
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Prancūzijos atominis povandeninis laivas „Emeraude“ pradėjo paieškas. |
Šie duomenys dar kartą paneigia sprogimo ore galimybę. Apie tai, kad žuvę keleiviai nebuvo susiję su teroristais, 15min.lt jau rašė anksčiau.
Iš viso lėktuvu skrido 228 žmonės, iki šiol rastas 41 kūnas. „Juodųjų dėžių“ šiuo metu ieško prancūzų atominis povandeninis laivas „Emeraude“.