Balandžio 25-ąją pristatytas trijų minučių trukmės filmas yra iki šiol sėkmingiausias institucinės EP kampanijos pavyzdys. Jį galima pamatyti „Youtube“ platformoje bei socialiniame tinkle „Facebook“ su visų oficialių ES kalbų titrais, taip pat kai kurių ES regionų kalbų ir penkių kitų svarbių pasaulio kalbų – rusų, arabų, kinų, indų ir turkų – titrais. Bendradarbiaujant su Europos kurčiųjų sąjunga, filmas taip pat titruotas 32 gestų kalbomis.
Garsaus Prancūzijos režisieriaus Frédéric Planchon sukurtame filme, kurį Europos Parlamento ir „European Broadcast Partners“ užsakymu pagamino Danijos įmonė „& Co. /NoA“, užfiksuotos ryškios, trapios ir jaudinančios akimirkos skirtingose Europos šalyse naujagimiams ateinant į šį pasaulį. Visi filme rodomi gimimai yra reali dokumentinė medžiaga, nufilmuota vasario ir kovo mėn.
Filmu „Pasirink savo ateitį“ siekiama pabrėžti bendras europiečių vertybes, emocijas ir atsakomybę, paskatinti susimąstyti apie ateities kartas, kurios turės patirti realias balsavimo EP rinkimuose pasekmes. Tai yra vienas iš pagrindinių šių rinkimų kampanijos naratyvų. „Kiekvienas pajėgus palikti žymę, bet dideliems pokyčiams reikia mūsų visų“, – sako filmą įgarsinusi vienuolikmetė iš Danijos.
Filme iš viso nufilmuoti 15 būsimų tėvų iš Graikijos, Danijos, Čekijos ir Vengrijos. Jo filmavimas šešiose ligoninėse iš viso tęsėsi 12 dienų. Nuo pat pradžių filmo kūrėjai planavo dirbti bent trijose skirtingose ES valstybėse iš šiaurės, vidurio ir pietų Europos.
EP rinkimų kampanijai taip pat sukurta platforma šįkartąbalsuosiu.eu, kuria siekiama įtraukti europiečius į diskusijas dėl svarbių europinių klausimų. Prie jos jau prisijungė daugiau kaip 270 tūkst. europiečių.
Europos Parlamento rinkimai rengiami gegužės 23-26 dienomis. Lietuvoje jie vyks gegužės 26-ąją.