ES ketina stiprinti kovą su dezinformacija apie COVID-19

Europos Komisija penktadienį pusmečiui, iki kitų metų birželio pratęsė dezinformacijos apie COVID-19 stebėsenos programą ir paskelbė interneto milžinių ataskaitas apie veiksmus šioje srityje rugsėjo ir spalio mėnesiais.
Melas
Melas / 123RF.com nuotr.

„Norime, kad platformos stiprintų... kovą su dezinformacija apie COVID-19, įskaitant vakcinas, visomis Europos Sąjungos kalbomis“, – sakė EK pirmininkės pavaduotoja vertybių ir skaidrumo klausimais Vera Jourova.

Briuselis tikisi, kad interneto platformos pasinaudos informacijos apie COVID-19 stebėsenos programos patirtį, kurdamos „tvirtesnį stebėsenos pagrindą naujam kodeksui prieš dezinformaciją“.

Už ES vidaus rinką atsakingas eurokomisaras Thierry Bretonas pridūrė, kad šis kodeksas reikšmingai pakeis žaidimo taisykles. „Informacinė erdvė neturi būti Laukiniai Vakarai, kur ant piliečių pilasi nevaržomas dezinformacijos srautas“, – sakė jis.

Elgesio dėl COVID-19 ES informacinėje erdvėje kodeksą padeda rengti dešimtys svarbių interneto platformų. Planuojama, kad kodeksas bus parengtas kovo pabaigoje.

Naujausios ataskaitos rodo, kad „YouTube“ išplėtė savo kovos su dezinformacija medicinos klausimais programą ir šalina pranešimus apie vakcinas, prieštaraujančius ES šalių ar Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) sveikatos apsaugos institucijų konsensusui.

Socialinis tinklas „TikTok“ padidino raktažodžių ir grotažymių, galinčių paleisti žymas ir reklamines juostas, susijusias su COVID-19 bei vakcinomis, skaičių. „Twitter“ atnaujino savo politiką dėl klaidinančios informacijos apie vakcinas.

Profesinės informacijos platforma „LinkedIn“ išplėtė bendradarbiavimą su garsiais žmonėmis Europoje, kad būtų galima skleisti autoritetingas nuomones apie vakcinavimą. Kompanija „Meta/Facebook“ savo ruožtu atnaujino savo politiką dėl vaikų skiepijimo nuo COVID-19 ir, be kitų dalykų, šalina melagingą turinį, pavyzdžiui, teigiantį, kad vakcinų vaikams nėra arba jos yra nesaugios ir neišbandytos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis