Estija kartu su kitomis keturiomis ES šalimis įsigis sistemų „Mistral“ ir raketų

Estija su Prancūzija, Belgija, Kipru ir Vengrija pasirašė bendrą viešųjų pirkimų susitarimą dėl trumpojo nuotolio oro gynybos raketų sistemų „Mistral“ pirkimo, pirmiausia siekdama padidinti savo šaudmenų atsargas.
„Mistral“ / Jean-Christian Tirat/SIPA / Jean-Christian Tirat/SIPA
„Mistral“ / Jean-Christian Tirat/SIPA / Jean-Christian Tirat/SIPA

Pasirašydamas susitarimą tarptautinėje gynybos pramonės parodoje „Eurosatory 2024“ Paryžiuje, Estijos valstybinio gynybos investicijų centro (RKIK) generalinis direktorius Magnusas-Valdemaras Saaras (Magnusas-Valdemaras Saras) teigė, kad šis pirkimas svarbus keliais aspektais.

„Pirma, retai pasitaiko, kad tiek daug Europos Sąjungos valstybių narių ką nors įsigytų kartu, antra, tai akivaizdus įrodymas, kad sudėtinga tarptautinė saugumo situacija labai sustiprino sąjungininkių ryšius ir bendradarbiavimą“, – sakė jis.

„Atsižvelgiant į mūsų sąjungininkių poreikius, Prancūzijos inicijuotas bendras pirkimas yra ekonomiškai efektyvus sprendimas visoms ES šalims, norinčioms įsigyti veiksmingų trumpojo nuotolio oro gynybos pajėgumų“, – teigė Prancūzijos ginkluotės generalinio direktorato (DGA) vadovas generolas Gaelis Diazas De Tuesta.

Oro gynybos sistema „Mistral“ jau daug metų yra Estijos gynybos pajėgų įrangos dalis. 

„Karas Ukrainoje išryškino oro gynybos, įskaitant artimojo nuotolio oro gynybą, svarbą. Mūsų gynybos pajėgų patirtis rodo, kad tai labai pajėgi ginkluotės sistema. Ankstesnėse kovinio šaudymo pratybose iš esmės buvo pasiektas 100 proc. pataikymo į skriejančius taikinius rodiklis“, – sakė RKIK pirkimų skyriaus ginkluotės kategorijos vadovas Ramilas Lippas (Ramilas Lipas).

Naujos „Mistral“ sistemos ir raketos bus pristatytos Estijai per ateinančius trejus metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis