Iki pirmadienio per dieną tuneliu važiuos 120-140 traukinių su „Eurostar“ keleiviais, automobiliais ir sunkvežimiais. Paprastai Eurotuneliu per dieną važiuoja 300-400 traukinių, sakė „Eurotunnel“ atstovas.
Sekmadienį Eurotuneliu abiem kryptimis turi važiuoti 116 keleivinių ir prekinių traukinių. Jie važinės vienu, pietiniu tuneliu, kuriuo paprastai traukiniai važiuoja iš Prancūzijos į Angliją.
Šiaurinis tunelis, kuriuo traukiniai važiuoja priešinga kryptimi, tebėra uždarytas ir bus remontuojamas ne vieną savaitę. Penktadienį britų ir prancūzų ugniagesiai jame užgesino gaisrą, kuris kilo ketvirtadienį vakare ir kurio metu temperatūra buvo pakilusi iki tūkstančio laipsnių pagal Celsijų.
Per gaisrą nukentėjo 14 žmonių, abipus Lamanšo geležinkelių stotyse susikaupė tūkstančiai keleivių.
Sekmadienį ryte tuneliu buvo pergabenta kažkiek automobilių, per visą dieną turi važiuoti 30 „Eurostar“ traukinių – po 10 abiem kryptimis tarp Londono ir Paryžiaus ir po penkis abiem kryptimis tarp Briuselio ir Londono.
Reguliarus greitųjų traukinių „Eurostar“, nuvežančių iš Londono į Paryžių per 2 val. 35 min., eismas atidarytas 1996 metais. Dalį kelio traukiniai važiuoja tuneliu, iškastu po Lamanšo sąsiauriu.