„Facebook“ produktų vadybos direktorius Robas Leathernas trečiadienį vakare paskelbė, kad socialinių tinklų milžinė laikinai paliks galioti rinkiminės reklamos draudimą, kol laukiama lapkričio 3 dienos rinkimų rezultato patvirtinimo.
„Laikinai pratęsiame virtinę priemonių, įvestų siekiant apsaugoti rinkimų procesą“, – socialiniame tinkle „Twitter“ parašė R.Leathernas.
„Visi, kas naudojasi „Facebook“ ir „Instagram“ Jungtinėse Valstijose, ir toliau matys mūsų žymas ant pranešimų, kad J.Bidenas yra prognozuojamas nugalėtojas", – pridūrė jis.
Remiantis pranešimais žiniasklaidoje, „Google“ taip pat pratęsė savo draudimus.
R.Leathernas pripažino, kad šis draudimas neleis skelbti reklamos, susijusios su antruoju rinkimų į Senatą turu Džordžijoje, nulemsiančioje, kuri partija kontroliuos Senatą.
„Žinome, kad žmonės yra nepatenkinti, kad mes iš karto neleidžiame reklamos antram rinkimų turui Džordžijoje ir kitur“, – sakė jis.
„Mūsų technologinės galimybės neleidžia per tokį trumpą laiką suteikti galimybę leisti skelbti valstijos arba reklamuotojo politines reklamas; be to, esame įsipareigoję politiniams reklamuotojams suteikti vienodą prieigą prie mūsų įrankių ir paslaugų“, – nurodė R.Leathernas.
Demokratų Senato rinkimų kampanijos komitetas pareiškė, kad dėl šio bendrovių žingsnio nukentės Džordžijos rinkėjai.
„Politinės reklamos draudimas @Facebook ir @Google labai kenkia pastangoms informuoti Džordžijos rinkėjus apie antrąjį rinkimų turą“, – sakoma komiteto pareiškime socialiniame tinkle „Twitter“.
„Šis reklamos draudimas yra rinkėjų teisių atėmimas, ir Džordžijai ateinančius du mėnesius privalo būti daroma išimtis“, – nurodoma jame.
Panašų pareiškimą paskelbė ir rinkimuose kandidatuojanti respublikonų senatorė Kelly Loeffler.
„Tęsdamos politinės reklamos draudimą per antrąjį rinkimų turą „Facebook“ ir „Google“ slopina žodžio laisvę. Jos siekia nutildyti konservatorius“, – parašė ji tviteryje.