Parlamento Kultūros ir žiniasklaidos komiteto pirmininkas Damianas Collinsas pakartojo savo prašymą suteikti informacijos pagal tyrimą dėl „netikrų naujienų“ poveikio praėjusių metų referendumui.
Šis komitetas ir Didžiosios Britanijos rinkimų komisija paprašė „Facebook“ ir „Twitter“ detalių apie Rusijos remtas reklamas jų platformose per referendumo kampaniją.
Prašymas buvo pateiktas iškilus įrodymams, kad vienas Rusijos propagandos skleidimo šaltinis – kompanija „Internet Research Agency“ – veikė per praėjusių metų JAV prezidento rinkimus.
Laiške Rinkimų komisijai „Facebook“ nurodė, kad ši agentūra per „Brexit“ kampaniją sumokėjo tik už tris reklamas britų auditorijai, vertas vos 0,97 dolerio (0,83 euro).
„Ši suma nulėmė tris reklamas (kurios taip pat buvo skirtos JAV auditorijai ir buvo susijusios su imigracija, o ne referendumu dėl ES), kurios per keturias dienas 2016 metų gegužę JK vartotojams buvo parodytos maždaug 200 kartų“, – nurodė „Facebook“.
Socialinės žiniasklaidos milžinė sakė, kad prašymą vertino „labai rimtai“ ir padėjo komisijos tyrimui.
Tačiau D.Collinsas sakė, kad „Facebook“ atliko ribotą tyrimą.
„Atrodytų, kad „Facebook“ neatliko jokio darbo ieškodamas kitų netikrų paskyrų ir puslapių, kurie galėjo būti susiję su Rusijos remiamomis agentūromis ir kurie buvo aktyvūs per referendumą dėl ES, kaip aš prašiau“, – sakė jis.