„Facebook“ skandalas plečiasi: „Cambridge Analytica“ gavo net 87 mln. vartotojų duomenis

Trečiadienį „Facebook“ pripažino, kad politinių konsultacijų bendrovė „Cambridge Analytica“, siejama su JAV prezidento Donaldo Trumpo rinkimų kampanijos štabu, buvo sukaupusi ne 50 mln., o net 87 mln. nieko nenutuokiančių šio socialinio tinklo vartotojų asmeninius duomenis, skelbia CNN.
„Facebook“
„Facebook“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Kaip „Cambridge Analytica“ gavo šiuos duomenis, skaitykite čia.

„Facebook“ pažadėjo, kad kitos savaitės pirmadienį suteiks visiems savo vartotojams galimybę pasitikrinti, ar jų duomenimis disponavo „Cambridge Analytica“, o taip pat kokios aplikacijos apskritai turi priėjimą prie jų asmeninių duomenų.

Šiuo metu „Facebook“ stengiasi apriboti galimybę trečiųjų šalių programėlėms rinkti tokią vartotojų informaciją, kaip religija, politinės pažiūros, asmeniniai santykiai, išsilavinimas, darbo istorija, fizinė veikla, skaitytos knygos, žiūrėti filmai, klausoma muzika.

Programėlėms taip pat reikės specialaus „Facebook“ leidimo pasiekti tokią informaciją kaip grupės, kuriose dalyvauja vartotojai.

„Facebook“ generalinis direktorius Markas Zuckerbergas kitą savaitę duos parodymus JAV Kongresui. M.Zuckerbergui tikriausiai teks keletą kartų duoti parodymus Kongresui, jo didžiuliam socialiniam tinklui įklimpus į skandalą dėl „Cambridge Analytica“ veiksmų.

VIDEO: „Facebook“ skandalas: ką tinklas žino apie mus ir kam tai naudoja?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų