Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

G.Soroso finansuojama kampanija pristatė planą dėl antro „Brexit“ referendumo

Vengrų kilmės amerikiečių milijardieriaus George'o Soroso finansuojama kampanija penktadienį pristatė planą dėl antro Didžiosios Britanijos balsavimo dėl narystės Europos Sąjungoje. Šios gairės buvo pristatytos tebetvyrant sumaiščiai dėl Britanijos ateities santykių su Bendrija.
George'as Sorosas
George'as Sorosas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Kampanija „Best for Britain“ (Geriausia Britanijai) nurodė, jog bando surinkti 70 parlamentarų paramą, kad debatai dėl „Brexit“ pasiektų parlamentą ir įstatymų leidėjai rudenį sušauktų referendumą, turintį įvykti kovą.

„Žmonių balsavimas“ būtų surengtas prieš 2019-ųjų kovo 29-ąją, kai Britanija turėtų palikti ES. Kampanijos atstovai siūlo, kad prieš balsavimą kurį laiką turėtų vykti „nacionalinis pokalbis“ šia tema.

„Daugiau jokios politikos „iš viršaus žemyn“. Daugiau jokio melo. Jokių pasiteisinimų“, – pareiškė kampanijos vadovė Eloise Todd.

„Tai turi būti tikrų paprastų žmonių pastangos, kad per sąžiningas ir atviras kampanijas būtų nustatyti abiejų kelių mūsų šaliai privalumai ir trūkumai“, – pridūrė ji.

Finansininkas ir filantropas G.Sorosas „Best for Britain“ skyrė 400 tūkst. svarų (456 tūkst. eurų), o laikraščio „The Mail on Sunday“ vedamajame jis parašė, kad yra „tikras anglofilas“, laikantis „Brexit“ tragiška klaida“.

Euroskeptiškai nusiteikusi spauda kaltino jį bandant įvykdyti sabotažą per 2016-ųjų birželio referendumą, kuriame 52 proc. britų nusprendė, kad jų šalis turi trauktis iš ES.

Praėjusį mėnesį leidinys „Daily Mail“ pirmajame puslapyje išspausdino straipsnį apie „Best for Britain“ sumanymą su antrašte „Paviešintas planas suardyti „Brexit“.

Britanijos premjerės Theresos May atstovė penktadienį pareiškė, kad „antro referendumo nebus“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?