Gimstamumą Rusijoje siekiantis padidinti V.Putinas skelbia apie naujas išmokas tėvams

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas trečiadienį paskelbė apie naujas finansines priemones, kuriomis siekiama paskatinti rusus turėti daugiau vaikų ir taip padidinti gyventojų skaičių.
Vladimiras Putinas nori didesnio gimstamumo Rusijoje
Vladimiras Putinas nori didesnio gimstamumo Rusijoje / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Rusijos likimas ir jos istorinės perspektyvos priklauso nuo to, kiek mūsų yra“, – pareiškė šalies vadovas per savo metinį kreipimąsi parlamente.

Rusijoje šiuo metu krenta gimstamumo lygis, nes dabar tėvais tampa karta, gimusi paskutiniame praėjusio amžiaus dešimtmetyje, kai gimstamumas drastiškai sumažėjo dėl ekonominės nežinomybės.

V.Putinas, pats turintis dvi dukras, sakė norintis, kad iki 2024 metų vidutiniškai vienai moteriai tektų 1,7 vaiko. Dabar šis vidurkis yra 1,5 vaiko.

„Mūsų istorinė pareiga yra užtikrinti stabilų gyventojų skaičiaus augimą“, – tvirtino prezidentas.

Pasak jo, pagrindinis veiksnys, ribojantis šeimos dydį, yra skurdas, ir pasiūlė naujų finansinių priemonių, skirtų paskatinti rusus turėti daugiau vaikų.

Jis pažadėjo, kad populiarios vienkartinės išmokos bus mokamos ne tik antro vaiko susilaukusioms šeimos, kaip dabar, bet ir pirmagimio susilaukusiems tėvams.

Išmokos visoms šeimoms už antrą ir tolesnius vaikus Rusijoje atsirado 2007 metais V.Putino iniciatyva.

„Turime padėti jauniems žmonėms, kurie pradeda šeiminį gyvenimą ir, esu tikras, svajoja apie vaikus“, – tvirtino prezidentas.

Tokios išmokos, kurias galima išleisti vaiko išsilavinimui arba būsto gerinimui, bus mokamos bent iki 2026-ųjų, žadėjo jis.

V.Putinas taip pat paskelbė apie planus, kad skurdžiau gyvenančios šeimos vaiko išmokas gaus iki kol jų atžaloms sukaks septyneri metai; dabar jos mokamos iki vaikas sulaukia trejų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis