Įmonė pranešė, kad vėl pradėjo kursuoti traukiniai, jungiantys laivybos uostą Pirėją su sostinės tarptautiniu oro uostu, traukiniai, kursuojantys tarp Atėnų ir Chalkidės, ir dar dvi vietinės geležinkelio linijos Vakarų Peloponeso regione.
Eismas geležinkelio linija, kurioje vasario 28 dieną įvyko didžiausia šalies geležinkelių katastrofa, bus atnaujintas tik balandžio 1 dieną, pranešė laikinai transporto ministro pareigas einantis Giorgas Gerapetritis.
Ši linija yra judriausia šalyje, ji tęsiasi 600 km nuo Atėnų iki antro pagal dydį Salonikų miesto šalies šiaurėje.
Traukinio katastrofa sukėlė kelias savaites trukusius piktus ir kartais net smurtinius protestus ir padidino spaudimą ministro pirmininko Kiriako Micotakio konservatyviai vyriausybei prieš gegužę vyksiančius rinkimus.
Dauguma nukentėjusiųjų buvo universiteto studentai, grįžtantys po ilgojo savaitgalio.
Po nelaimės atsistatydino Graikijos transporto ministras. Avarijos metu budėjusiam stoties viršininkui ir dar trims geležinkelio pareigūnams pateikti kaltinimai, jiems gresia laisvės atėmimo iki gyvos galvos bausmės.
Vis dėlto Graikijos geležinkelių priežiūros tarnyba, atlikusi tyrimą, nustatė, kad tinkle yra rimtų saugos trūkumų, įskaitant netinkamą svarbiausių darbuotojų pagrindinį mokymą.
Traukinių mašinistai antradienį pareikalavo, kad būtų užtikrintas saugumas, įskaitant geresnę geležinkelio pervažų stebėseną, geresnį tunelių apšvietimą, tiltų tikrinimą ir šiukšlių bei peraugusios augmenijos šalinimą nuo bėgių.
Geležinkelių darbuotojų profsąjungos jau seniai perspėjo apie problemas, teigdamos, kad po dešimtmetį trukusio išlaidų mažinimo tinklas yra nepakankamai finansuojamas, jame trūksta darbuotojų, jis yra avaringas.
Mašinistų profesinė sąjunga antradienį pareiškė, kad pakartotiniai įspėjimai buvo „sumenkinti arba į juos nebuvo rimtai atsižvelgta“.
Pačiame demonstracijų įkarštyje į gatves išėjo daugiau kaip 65 000 žmonių, kurie reikalavo atsakomybės ir ragino K.Micotakį atsistatydinti, o kai kurie dėl tragedijos kaltino vyriausybę.
Daugeliui graikų nerimą kelia viešųjų paslaugų nykimas šalyje, kuri turėjo privatizuoti didžiąją dalį viešojo sektoriaus, įskaitant keleivinius ir krovininius traukinius, kad padengtų skolas, susidariusias dėl 2007–2008 metų finansų krizės.