Graikijos žurnalistų sąjunga „Poesy“ pareiškė, kad šia akcija palaikomas „visos tautos reikalavimas prisiimti atsakomybę už įvykdytą nusikaltimą ir imtis visų priemonių“, kad būtų užkirstas kelias tolesnėms žūtims.
Vasario 28-ąją prieš pat vidurnaktį centrinėje Graikijoje keleivinis traukinys susidūrė su krovininiu traukiniu, nes per klaidą abi transporto priemonės buvo paliktos važiuoti tais pačiais bėgiais.
Dauguma šių keleivių buvo studentai, grįžtantys į mokslo įstaigas po savaitgalio atostogų.
Keli žmonės vis dar gydomi ligoninėje, o vienas keleivis tebekovoja dėl savo gyvybės.
Dėl šios tragedijos, kuri atskleidė dešimtmečius besitęsiančius Graikijos geležinkelių saugos trūkumus ir prieš nacionalinius rinkimus gerokai paspaudė konservatyviąją vyriausybę, ketvirtadienį bus surengtas visuotinis streikas.
Nors stoties viršininkui ir trims kitiems geležinkelio pareigūnams buvo pateikti kaltinimai, visuomenės nepasitenkinimas kilo dėl ilgamečio prasto geležinkelio tinklo valdymo, o šalyje kilo daugybė kartais net smurtinių masinių protestų.
Policija pranešė, kad sekmadienį prie parlamento susirinko maždaug 12 000 demonstrantų, o 5 000 išėjo į Salonikų miesto gatves.
Po šios nelaimės atsistatydino Graikijos transporto ministras, o šalies premjeras Kiriakas Micotakis ne kartą atsiprašinėjo ir žadėjo atlikti skaidrų tyrimą, siekdamas numalšinti visuomenės pyktį.
Laikinai transporto ministro pareigas einantis Giorgas Gerapetritis šią savaitę teigė, kad geležinkelių eismas palaipsniui bus atnaujintas nuo kovo 22-osios.
G.Gerapetritis ir ankstesni transporto ministrai stos prieš parlamento komitetą, kuriame atsakys į parlamento narių klausimus dėl šios tragedijos.
Likus kelioms savaitėms iki rinkimų visuomenės pyktis vis didėja, o naujausių apklausų duomenimis, K.Micotakio pranašumas sumažėjo perpus.
Ministras pirmininkas sulaukė kritikos dėl to, kad iš pat pradžių nurodė, jog avarija įvyko dėl „žmogiškosios klaidos“, ir dėl to apkaltino tuo metu budėjusį stoties viršininką, kuris esą atsitiktinai nukreipė traukinius į tą patį bėgių ruožą.
Bet geležinkelių profsąjungos jau anksčiau įspėjo apie problemas, susijusias su menkai finansuojamu traukinių tinklu ir nepakankamu darbuotojų skaičiumi.