„Gucci“ atsiprašė už sukeltą ginčą dėl senos aukojimo tradicijos Honkonge

Prancūzijos prabangos prekių gamintoja „Gucci“ penktadienį atsiprašė dėl Honkongo laidojimo reikmenų parduotuvėms išsiuntinėtų perspėjimų neprekiauti į jos prekes panašiomis popierinėmis kopijomis, kurios naudojamos kaip aukos mirusiesiems.
Į "Gucci" prekes panašios kopijos Honkonge
Į „Gucci“ prekes panašios kopijos Honkonge / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Honkongas Gucci

Honkonge gyvuoja tradicija pirkti popierines pačių įvairiausių daiktų, kurių esą gali prireikti Anapilin iškeliavusiems artimiesiems, kopijas ir jas deginti.

Tai gali būti ir kasdieniame gyvenime naudojami eiliniai daiktai, kaip antai kojinės ar dantų protezai, ir prabangos simboliai, kaip antai automobiliai, išmanieji telefonai ir dizainerių rankinės.

Praėjusį mėnesį laidojimo reikmenų parduotuvių savininkams nusiųstuose laiškuose „Gucci“ paprašė nebeprekiauti „Gucci“ ženklu pažymėtomis popierinėmis kopijomis, nes jos esą pažeidžia įmonės prekės ženklo teises.

Tačiau įmonė sulaukė kai kurių parduotuvių ir jų klientų kritikos dėl kišimosi į seną paprotį, kuris, jų nuomone, yra visiškai nekaltas.

„Apgailestaujame dėl nesusipratimų, kurių galėjo kilti, ir nuoširdžiai atsiprašome visų žmonių, kuriuos savo veiksmais galėjome užgauti“, – penktadienį pareiškė „Gucci“.

Perspėjimai buvo išsiųsti įmonei siekiant apginti savo intelektinę nuosavybę visame pasaulyje, pareiškė prabangos prekių gamintoja ir pridūrė, kad ji „visokeriopai gerbia“ laidojimo tradicijas.

„Tikime, kad laidojimo reikmenų parduotuvių savininkai neketino pažeisti „Gucci“ prekės ženklo teisių. Todėl nesiimsime jokių teisinių veiksmų ir nereikalausime jokios kompensacijos“, – nurodoma įmonės paskelbtame atsiprašymo laiške.

Jame nenurodoma, ar „Gucci“ ir toliau prašys parduotuvių neprekiauti jos rankinių kopijomis.

Tačiau informuoti šaltiniai praneša, kad dauguma iš šešių perspėjimus gavusių parduotuvių sutiko nutraukti prekybą šiomis prekėmis.

Nors kai kurie parduotuvių savininkai atsižvelgė į perspėjimą, kitiems jis įspūdžio nepadarė.

„Šių daiktų nenaudoja gyvi žmonės. Jie naudojami pagerbti išėjusiuosius, kad jie jais naudotųsi, – sakė vienos parduotuvės savininkas. – Tai nėra tikslios kopijos. Tai panašūs daiktai.“

Vyras taip pat sakė negavęs jokio „Gucci“ laiško, nors jis prekiauja į „Gucci“ panašiomis rankinėmis, bet iš popieriaus.

„Jeigu jie ir atsiųs jį mums, mes atsakysime juokais, kad galbūt reikėtų tą laišką persiųsti į kitą pasaulį ir pažiūrėti, kaip ten bus reaguojama“, – juokavo jis.

„Gucci“ į Honkongą įžengė 1974 metais ir nuo to laiko čia atidarė 11 parduotuvių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų