Ši nuotrauka tapo dalimi Italijos mados namų reklamos kampanijos, per kurią buvo išplatinti plakatai su įvairių politinių ir religinių oponentų „bučiniais“.
Kai pasirodė plakatai, kuriuose pavaizduotas katalikų popiežius, bučiuojantis imamą, Vatikanas pagrasino bendrovei „Benetton“ ieškiniu teisme. Bet H.Chavezas parodė daugiau supratimo.
„Aš nemačiau to! Ir kaip Obama? Užmerktomis akimis! Tarsi jam patinka!“ – atsakė H.Chavezas į žurnalistų klausimus apie plakatą.
„Bet tai tik bučinys, tiesa, tik bučinys. Iš manęs nuolat pasišaipoma, bet aš dėl to nieko nedarau. Mano asmeninė ir dvasinė strategija – juoktis iš savęs. Tai buvo geras pajuokavimas“, – sakė jis.
Kaip pranešė „Benetton“, vienintelis kampanijos „Liautis neapkęsti“ („Unhate“) tikslas buvo „kovoti su neapykanta, su visomis jos apraiškomis“. Tačiau bendrovė buvo priversta pašalinti plakatus su pontifiko atvaizdu.
„Benetton“ ir anksčiau rengė daug atgarsių sukėlusias reklamos akcijas: viename plakatų buvo pavaizduoti liūdintys tėvai prie mirštančiojo nuo AIDS sūnaus lovos.
H.Chavezas taip pat pranešė, kad tikisi gauti iš bendrovės kokį nors atlygį už dalyvavimą projekte.
„Ką, jie neatsiųs man kaklaraiščio? Aš tikėjausi kaklaraiščio Kalėdų proga“, – pareiškė Venesuelos socialistų partijos lyderis.
Po B.Obamos išrinkimo prezidentu atsirado vilčių, kad abiejų šalių tarpusavio santykiai taps šiltesni, bet šie lūkesčiai netrukus išsisklaidė.