„Ikea” Rusijoje uždaro internetinę svetainę – išsigando galimų kaltinimų dėl gėjų propagandos

„Ikea“ uždaro internetinį žurnalą Rusijoje, nes bijo pažeisti šalies įstatymą, draudžiantį homoseksualų vertybių propagavimą nepilnamečiams, skelbia bbc.com.
„Ikea“ parduotuvės atidarymas
„Ikea“ parduotuvės atidarymas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Baldų milžinė savo pareiškime paaiškino, kad kai kurie „Ikea Family Live“ straipsniai galėtų būti įvertinti ar traktuojami kaip gėjų propaganda.

Prieštaringą įstatymą 2013 metais patvirtino prezidentas Vladimiras Putinas, neatsižvelgdamas į  žmogaus teisių gynimo grupių kritiką.

Kovotojai už žmogaus teises sako, kad įstatymas buvo patvirtintas, siekiant uždrausti gėjų teisių renginius. 

Užsiimdami verslu mes stebime šalių, kuriose dirbame, teisės aktus. Siekiant išvengti pažeidimų, priėmėme sprendimą sustabdyti internetinio žurnalo leidybą Rusijoje.

Savo pareiškime „Ikea“ teigia: „Užsiimdami verslu mes stebime šalių, kuriose dirbame, teisės aktus. Siekiant išvengti pažeidimų, priėmėme sprendimą sustabdyti internetinio žurnalo leidybą Rusijoje.“

Žurnalas, publikuojamas 25 šalyse, vaizduoja skirtingus žmonių gyvenimo namie aspektus, nepriklausomai nuo jų amžiaus, lyties, seksualinės orientacijos, tautybės ir religijos.

„Žurnalas atspindi „Ikea“ kompanijos vertybes, įskaitant lygias teises ir galimybes“, – sakoma pranešime.

Tačiau žurnalas Rusijoje nebus leidžiamas, nors, pasak bendrovės spaudos tarnybos Rusijoje, kompanija nėra gavusi jokių oficialių įspėjimų, susijusių su „gėjų propagandos“ įstatymu.

Rusijos valdžia „Ikea“ sprendimo dar nepakomentavo.

„Ikea“ buvo įkurta Švedijoje 1943 metais ir tapo viena sėkmingiausių tarptautinių bendrovių.

Prieštaringai vertinamas Rusijos įstatymas numato dideles baudas tiems, kurie platina informaciją apie homoseksualumą žmonėms iki 18 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis