Iš sostinės Delio į Šrynagarą skridusiam bendrovės „AirAsia India“ laineriui buvo užgesęs vienas variklis, taigi kapitonas liepė antrajam pilotui Ravi Rajui pasiųsti tarnyboms pavojaus kodą ir perspėti apie padėtį orlaivyje.
Vietoje tinkamo kodo 7700 R.Rajas perdavė 7500, reiškiantį, kad lėktuvas yra užgrobtas, sakoma penktadienį išplatintame Indijos civilinės aviacijos generalinio direktorato (DGCA) pareiškime.
Toks veiksmas visame pasaulyje laikomas rimtu signalu apie pavojų keleivių saugumui. Lieka neaišku, kokio konkretaus atsako į incidentą ėmėsi Indijos tarnybos, bet vietos žiniasklaida birželį informavo, kad buvo ruoštasi imtis tam tikrų specialiųjų priemonių.
Laineris „Airbus A320“ vėliau sėkmingai nutūpė Čandygaro mieste.
R.Rajas buvo pripažintas kaltu dėl „aplaidaus elgesio“ ir trims mėnesiams nušalintas nuo pareigų, nurodė DGCA. Lainerio kapitonas buvo perspėtas būti budresniu.
„AirAsia India“ – Malaizijos pigių skrydžių milžinės „AirAsia“ ir Indijos oro vežėjo „Tata Sons“ bendros įmonės – atstovai nedetalizuodami pranešė naujienų agentūrai „Press Trust of India“, kad kompanija gavo „galutinių pastabų apie įvykį, kai reisas iš Delio į Šrynagarą dėl techninės priežasties buvo nukreiptas“.