Internautus nustebino naujas „McDonald‘s“ pavadinimas: ar tai tikrai aliuzija į tualetą?

Internautų dėmesį patraukė prieš kelis mėnesius startavusi greitojo maisto tinklo „McDonald‘s“ reklaminė kampanija. Vieno lietuvio teigimu, apverstos auksinės arkos simbolizuoja ant tualetų durų dažnai rašomas raides WC. Iš tiesų už šio pavadinimo slepiasi kiek kitokia istorija.
„McDonald's“
„McDonald's“

Sudomino naujas pavadinimas

Vienas lietuvis savo „Facebook“ paskyroje pasidalijo informacija apie atsinaujinusį „McDonald‘s“ tinklo logotipą.

„Naujos transformacijos mūsų realybėje... nuo šiol McDonalds vadinsis WC Donalds (čia ne bajeris) matyt pagal savo maisto kokybę pasikoregavo pavadinimą, kuris žymiai geriau atspindės jų veiklą... (kalba netaisyta – red. past.)“, – rašė vyras.

Ekrano kopija iš „Facebook“
Ekrano kopija iš „Facebook“

Tačiau už šio pavadinimo slepiasi ne aliuzija į išvietę, o kas kita.

Tai – reklaminė kampanija

Šis daugeliui puikiai žinomo greitojo maisto restoranų tinklo pervadinimas tėra laikina reklaminė kampanija, įkvėpta japonų komiksų manga ir animacinių filmų žanro anime.

Ekrano kopija iš „Fast Company“ portalo
Ekrano kopija iš „Fast Company“ portalo

Apverstos auksinės arkos matomos ne viename manga seriale ir filme, kuriuose ir skamba pavadinimas „WcDonald‘s“.

Greitojo maisto restoranas bendradarbiavo su keliais garsiausiais anime kūrėjais, kad ši nauja kavinės versija iš televizijos ekrano būtų perkelta į realybę.

Vasarį, kuomet kampanija startavo, „WcDonald‘s“ siūlomus produktus galima buvo įsigyti daugiau nei 30 šalių. Į jų sąrašą įeina naujas padažas ir manga įkvėptos pakuotės.

Bando išvengti teisinių problemų

Išgalvota greito maisto restorano versija yra pasirodžiusi daugiau nei 100 įvairių anime filmų ir serialų. Pirmą kartą jis pasirodė 1983 m. serialo „Katės akis“ serijoje. Nuo to laiko ne vienas personažas buvo pavaizduotas valgantis, užsisakantis maisto ar tiesiog praeinantis pro „WcDonald‘s“ kavinę.

Išgalvotame restorano meniu galima rasti mėsainių, bulvyčių, vištienos kepsnelių ir dešrainių.

Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./McDonald's restoranas iš vidaus
Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./McDonald's restoranas iš vidaus

„Animacija yra didžiulė šiuolaikinės kultūros dalis, ir mums patinka, kad mūsų gerbėjai jau daugelį metų kviečia mus į pokalbį“, – pranešime spaudai buvo cituojamas „McDonald’s USA“ rinkodaros ir klientų patirties vadovas Tariqas Hassanas.

Pasak jo, „WcDonald's“ visata – tai gerbėjų sukurtos visatos atspindys, „joje pagerbiama jų vizija ir švenčiamas jų kūrybiškumas, o mūsų restoranuose jis pirmą kartą autentiškai atgimsta“.

Specialų prekės ženklą sukūrė japonų manga dailininkas Acky Brightas, kuris yra iliustravęs keturis skaitmeninius manga komiksus.

„Nors esu manga dailininkas ir dažnai parodijuoju tikrus prekių ženklus, kad išvengčiau teisinių problemų, šis atvejis buvo unikalus, nes „McDonald’s“ patys oficialiai inicijavo šią parodiją, pirmą tokio pobūdžio parodiją visame pasaulyje“, – rašė A.Brightas elektroniniame laiške „Fast Company“.

Jis teigė sąmoningai kūręs dizainą, kuriame buvo daug originalaus „McDonald's“ jausmo. „Oficialiai įteisinus šią „WcDonald’s“ kampaniją, man labai įdomu pamatyti, kaip ji bus traktuojama anime ir mangoje ateityje“, – teigė menininkas.

Vyksta ir Lietuvoje

Šiuo metu informacija apie šią reklaminę akciją yra prieinama ir lietuviškoje „McDonald‘s“ interneto svetainės versijoje.

Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Restoranas iš vidaus
Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Restoranas iš vidaus

„WcDonald’s“ dešimtmečius buvo neištrinama įvairių anime ir manga žanrų kultūros dalis. Šios sąjungos dėka atsirado naujas aštrus „WcDonald’s“ čili padažas! Pasinerkite į „WcDonald’s“ visatą, artistiškai sukurtą su pagarba anime ir auksinių arkų gerbėjams“, – rašoma svetainėje.

Čia siūloma išbandyti naująjį „WcDonald‘s“ čili padažą. Galima rasti ir komiksą bei trumpą anime filmuką, kuriame pasakojama meilės istorija, užgimusi pačiame „WcDonald‘s“.

Atidarė ir tikrą restoraną

Vakarų Holivudo mieste Kalifornijoje duris atvėrė ir pirmas fizinis „WcDonald‘s“ greito maisto restoranas. Gerbėjai galėjo čia rezervuoti staliukus bei pasigrožėti anime filmą primenančiu interjeru. Kavinės vidus buvo papuoštas projekcijomis, įkvėptomis „WcDonald‘s“ trumpametražių filmukų.

15min verdiktas: trūksta konteksto. „McDonald‘s“ nepersivadino į „WcDonald‘s“, tai tebuvo reklaminės akcijos, įkvėptos anime ir manga, dalis. Tačiau fizinis greitojo maisto restoranas iš tiesų buvo atidarytas. Šis pavadinimas nieko bendro su tualeto ženklu WC neturi.

Publikacija parengta 15min bendradarbiaujant su „Meta“, ja siekiama stabdyti klaidinančių naujienų plitimą socialiniame tinkle. Daugiau apie programą ir jos taisykles – čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis