Ir Škotijoje linksmybės – tik pasiskiepijusiems

Škotija seka Anglijos keliu ir netrukus reikalaus vadinamųjų skiepų pasų iš žmonių, ateinančių į masinius laisvalaikio renginius.
Edinburgas
Edinburgas / Beatričės Bankauskaitės nuotr.

Ketvirtadienį Škotijos parlamentas patvirtino tvarką, pagal kurią tam tikrose vietose iš lankytojų nuo spalio 1-osios bus reikalaujama dokumentų, patvirtinančių pilną vakcinaciją. Išimtis bus taikoma dėl medicininių priežasčių skiepytis negalintiems žmonėms.

Skiepų pasai bus reikalaujami iš visų, norinčių patekti į naktinius klubus ir kitas pasilinksminimo įstaigas, renginius uždarose patalpose, kurių dalyvių skaičius viršija 500, renginius po atviru, kurių dalyvių skaičius – daugiau nei 4 tūkst., ir bet kokiame renginyje, kur susirenka per 10 tūkst. žmonių.

Tai reiškia, kad šis reikalavimas galios daugeliui sporto renginių – ypač futbolo rungtynėms – taip pat koncertams bei muzikos festivaliams.

Škotijos gyventojai, kurie yra pilnai paskiepyti, jau dabar gali parsisiųsti elektroninę dokumento versiją arba ją atsispausdinti, statusą patvirtinantis QR kodas netrukus turėtų atsirasti ir Škotijos nacionalinės sveikatos tarnybos mobiliojoje programėlėje.

Nuo rugsėjo pabaigos panašūs reikalavimai turėtų įsigalioti ir Anglijoje – anot už skiepus atsakingo šalies vyriausybės ministro Nadhimo Zahavi, tokiu būdu bus užtikrintas vietų, kuriose renkasi daug lankytojų, darbas.

„Mes tikrai išmokome viena: kad didelėse žmonių grupėse, ypač uždarose patalpose, virusas linkęs plisti“, – sakė jis.

Tiesa, anglai dar nėra apsisprendę, kokiose laisvalaikio pramogų vietose bus reikalaujamas skiepus patvirtinantis dokumentas – žinoma, kad jo tikrai bus reikalaujama naktiniuose klubuose, o dėl kitų galimybių dar vyksta diskusijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis