Valstybinė televizija pareiškė, kad po sekmadienio oro sąlygos pagerėjo – tą dieną pūga sutrukdė gelbėjimo operacijai. Valstybinė televizija taip pat nurodė, kad sraigtasparniai dabar gali prisijungti prie oro bendrovės „Aseman Airlines“ lėktuvo, skridusio reisu EP3704, paieškų.
Vietos valdžia naktį nutraukė paiešką, nes dėl pūgos ir liūčių buvo neįmanoma dirbti.
Prieš 25 metus pagamintas dviejų variklių lėktuvas ATR-72 išskrido iš Mehrabado oro uosto sekmadienį apie 8 val. vietos (6 val. 30 min. Lietuvos) laiku į Jasudžio miestą, esantį maždaug už 500 km į pietus.
Manoma, kad lėktuvas sudužo įsirėžęs Denos kalną Zagroso kalnyne Irano pietryčiuose.
Manoma, kad visi orlaiviu skridę žmonės žuvo.
„Matomumas nustatytame paieškos plote nėra labai geras, trukdo turbulencija, taigi būtina atsižvelgti į rūpesčius dėl saugumo“, – valstybinei televizijai pasakė Civilinės aviacijos organizacijos atstovas Morteza Dehghanas.
„Nepaisant tokių sąlygų, dirba tiek sausumos, tiek oro paieškos komandos. Kai tik bus išduotas leidimas, bus naudojami ir bepiločiai orlaiviai“, – pridūrė jis.
Pirmadienį prie paieškos taip pat prisijungė apie 100 gelbėtojų alpinistų, pranešė valstybinė televizija.
Prancūzijos aviacijos saugumo agentūra BAE pareiškė, kad tirs šį incidentą kartu su Jungtinės Karalystės Orlaivių avarijų tyrimo skyriumi.
„Trys tyrėjai kartu su mūsų patarėjais aplankys incidento vietą“, – agentūrai AFP sakė BAE atstovas.
Rusijos nepaprastųjų situacijų ministerija sekmadienį nurodė, kad perdavė Iranui numanomos lainerio sudužimo vietos koordinates, nustatytas pagal palydovų duomenis.
„Irano Islamo Respublika paprašė Rusijos nepaprastųjų situacijų ministro Vladimiro Pučkovo suteikti pagalbą nustatant lėktuvo sudužimo vietos koordinates stebėjimo iš kosmoso metodu“, – pasakė ministerijos atstovas.
„Būtini duomenys apie numanomą sudužimo vietą buvo pateikti diplomatinio ryšio kanalais“, – pridūrė jis.
Sudužęs orlaivis po septynerių metų pertraukos buvo pradėjęs skraidyti vos prieš kelis mėnesius.
Dėl Vakarų paskelbtų sankcijų dėl ginčijamos Teherano branduolinės programos Iranas daugybę metų negalėjo įsigyti reikalingų lėktuvų detalių ir buvo priverstas naudoti pasenusius orlaivius. Dėl šios priežasties Iranas patyrė nemažai gyvybių nusinešusių aviacijos incidentų.