Tyrimą atliekančios Egipto institucijos, vadinamoji juodoji dėžė buvo apgadinta, bet lėktuvo liekanų ieškojusiam laivui pavyko sėkmingai iškelti „atminties bloką, kuris yra svarbiausias visame registravimo prietaise“.
Trečiadienį komitetas pranešė, kad tyrimų laivas „John Lethbridge“, kuris buvo pasamdytas pagal kontraktą ieškoti lėktuvo liekanų ir skrydžio duomenų registravimo prietaisų, rado lėktuvo kabinos nuolaužų ir padarė jų nuotraukų.
Nuolaužas aptikęs tyrimų laivas atplaukė į Egiptą praėjusią savaitę paieškoms Viduržemio jūroje, pasitelkus povandeninį robotą.
„EgyptAir“ lėktuvas „Airbus A320“, kuriame buvo 66 žmonės, sudužo Viduržemio jūroje gegužės 19 dieną pakeliui iš Paryžiaus į Kairą.
Neaišku, dėl ko įvyko katastrofa
Dėl kokios priežasties „EgyptAir“ patyrė katastrofą – kol kas neaišku. Viena iš versijų – lėktuve įvyko sprogimas. Tokią versiją versiją po katastrofos iškėlė specialistai, radę ir ištyrę žmonių palaikų dalis.
Anksčiau oficialiai buvo patvirtinta, kad prieš „EgyptAir“ katastrofą lėktuve kilo gaisras. Dūmai buvo užfiksuoti lėktuvo tualete, esančiame dešinėje pusėje iš karto už pilotų kabinos, avionikos skyriuje.
Po to ACARS (Aircraft Communications Addressing and Reporting System) sistema pradėjo siųsti informaciją apie įvairius gedimus dešiniojoje priekinėje lėktuvo dalyje. Po poros minučių signalai nutrūko – lėktuvas sudužo.
Po lėktuvo katastrofos buvo iškelta teroristinio akto versija, tačiau jokia teroristinė organizacija dėl incidento neprisiėmė atsakomybės.