Vienas laivo bortas išniro iš po vandens apie tris metrus, operacijos vadovams stengiantis pastatyti lainerį tiesiai.
Po vandeniu buvusi 114,5 tūkst. tonų sveriančio laivo dalis buvo aprūdijusi ir aiškiai skyrėsi nuo baltai nudažytos laivo šono, kyšojusio virš vandens.
„Laivas pakilo nuo uolų“, – pranešė inžinierius Sergio Girotto, dirbantis Italijos ir JAV bendrai vykdomoje iškėlimo operacijoje, kuriai iki šiol jau išleista per 600 mln. dolerių (2,07 mlrd. litų).
„Pirmosiomis valandomis buvo daugiausiai neaiškumų, nes nežinojome, kaip smarkiai laivas yra įstrigęs“, – nurodė jis, pridūręs, jog korpusas patyrė „dideles deformacijas“.
S.Girotto taip pat sakė, kad kol kas nepastebėti dviejų žmonių palaikai, kurie nebuvo rasti po 32 žmonių gyvybes nusinešusios katastrofos.
Inžinierius nurodė, kad laivo korpusą kol kas pavyko pakreipti tik maždaug trimis laipsniais, o skirtingos laivo dalys pasisuko nevienodai.
„Costa Concordia“, kuris yra ilgesnis ir dvigubai sunkesnis už garsųjį lainerį „Titanic“, iškėlimo operacijos pradžia buvo pavėlinta keliomis valandomis dėl praeitą naktį Džilijos salos apylinkėse siautusios audros.
Tikimasi, kad laivą pavyks pastatyti vertikaliai iki maždaug 19 val. Grinvičo (22 val. Lietuvos) laiku.