Įtampa regione kaista: Iranas pradėjo oro pajėgų pratybas

Penktadienį Iranas pranešė, kad padidėjus įtampai regione sėkmingai surengė oro gynybos pratybas, kuriose buvo naudojami dronai, skirti priešiškiems taikiniams perimti, skelbia „Reuters“.
Irano dronas
Irano dronas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Ketvirtadienį Pakistanas surengė oro smūgius prieš, jo teigimu, Irano teritorijoje esančius separatistų kovotojus – tai buvo atsakomoji ataka praėjus dviem dienoms po to, kai Teheranas pareiškė smogęs kitos grupuotės bazėms Pakistano teritorijoje.

Šie atsakomieji smūgiai buvo pastaraisiais metais labiausiai pastebimi tarpvalstybiniai įsiveržimai ir sukėlė nerimą dėl didesnio nestabilumo Artimuosiuose Rytuose nuo spalio 7 d., kai prasidėjo Izraelio ir „Hamas“ karas.

„Irano pajėgos sėkmingai pradėjo taikyti naują oro gynybos metodą, pagal kurį dronai perima grėsmių valdymą ir yra nukreipiami į priešiškus taikinius“, – valstybinė „Press TV“ citavo Irano kariuomenės atstovą spaudai.

Ketvirtadienį prasidėjusios dviejų dienų pratybos apima teritoriją nuo Abadano pietvakarinėje Chuzestano provincijoje iki Čahbaharo pietrytinėje Sistano ir Beludžistano provincijoje, kuri ribojasi su Pakistanu ir Afganistanu.

„Press TV“ pranešė, kad pratybose dalyvavo kariuomenės oro ir jūrų pajėgos, oro ir kosmoso pajėgos ir Islamo revoliucijos gvardijos korpuso laivynas.

Irano ir Pakistano santykiai pašliję, tačiau po šios savaitės smūgių abi šalys pareiškė norą sumažinti įtampą.

Vykstant karui Gazos Ruože, Iranas ir jo sąjungininkai kovotojai Artimuosiuose Rytuose vykdo išpuolius prieš Izraelio ir JAV taikinius regione, taip remdami palestiniečius Gazos Ruože.

Iranas taip pat sudavė smūgius Sirijoje prieš, jo teigimu, „Islamo valstybės“ objektus ir Irake, kur, jo teigimu, smogė Izraelio šnipinėjimo centrui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis