J.Bidenas kaltina Rusiją bandymais sutrikdyti 2022 metų rinkimus

JAV prezidentas Joe Bidenas (Džo Baidenas) antradienį apkaltino Rusijos vadovą siekiu sutrikdyti 2022-ųjų Kongreso rinkimus skleidžiant „dezinformaciją“. „Pažiūrėkite, ką Rusija jau daro dėl 2022-ųjų rinkimų ir dezinformacijos“, – sakė J. Bidenas per apsilankymą netoli Vašingtono esančiame nacionalinės žvalgybos direktoriaus biure, turėdamas galvoje kasdien jam pateikiamą žvalgybos informaciją.
Joe Bideno ir Vladimiro Putino susitikimas Ženevoje
Joe Bideno ir Vladimiro Putino susitikimas Ženevoje / „Scanpix“/ITAR-TASS nuotr.

„Tai aiškus mūsų suvereniteto pažeidimas“, – kalbėjo jis.

J.Bidenas taip pat pažėrė aštrios kritikos Rusijos prezidentui Vladimirui Putinui.

V.Putinas turi „tikrą problemą, jis vadovauja ekonomikai, turinčiai branduolinių ginklų ir nieko daugiau“, sakė J.Bidenas.

„Jis žino, kad popieriai prasti, todėl, mano požiūriu, jis dar pavojingesnis“, – kalbėjo prezidentas.

J.Bidenas taip pat išsakė susirūpinimą dėl pastaruoju metu padažnėjusių kibernetinių atakų, įskaitant išpirkos reikalaujančių virusų (angl. ransomware) atakas.

„Jei įsitrauksime į karą, tikrą karinį konfliktą su didele valstybe, tai bus kibernetinio saugumo pažeidimo pasekmė“, – sakė jis.

Jungtinėse Valstijose 2022 metais vyks kadencijos vidurio rinkimai, per kuriuos bus varžomasi dėl visų vietų Atstovų Rūmuose ir trečdalio vietų Senate.

Vašingtonas neseniai apkaltino Kiniją kovą surengus didelio masto įsilaužimą į programinės įrangos „Microsoft Exchange“ serverius. Baltieji rūmai taip pat nekart ragino Maskvą imtis priemonių dėl išpirkos reikalaujančių virusų atakų, rengiamų iš Rusijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis