Japonijos miestas už paramą dėl COVID-19 pasistatė didžiulę kalmaro skulptūrą

Atokus Japonijos pakrantės miestas sukėlė karštas diskusijas, už paramos koronaviruso pandemijos padariniams sušvelninti lėšas pasistatęs apie 205 tūkst. eurų kainavusią milžinišką vietos delikateso – kalmaro – skulptūrą.
Japonijos miestas už paramą dėl COVID-19 pasistatė didžiulę kalmaro skulptūrą
Japonijos miestas už paramą dėl COVID-19 pasistatė didžiulę kalmaro skulptūrą / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Japonija Skulptūra

Didžiulė rausvo kalmaro su ištiestais čiuptuvais skulptūra Honšiū salos mieste Note atidengta kovą. Tikimasi, kad ji padės pritraukti turistų pasibaigus pandemijai.

Už skulptūrą miesto valdžia sumokėjo apie 27 mln. jenų (beveik 205 tūkst. eurų) – daugiausia iš valstybės mokesčių dotacijos nuo COVID-19 apribojimų finansiškai nukentėjusioms bendruomenėms.

Nepaisydami internete kilusių diskusijų dėl viešųjų lėšų panaudojimo, vietos pareigūnai tikisi, kad skulptūra paskatins tiek vietos, tiek užsienio turistų susidomėjimą.

„Koronavirusas labai pakenkė mūsų miesto turizmui. Norėjome ką nors padaryti, kad palaikytume vietos pramonės šakas“, tarp jų ir kalmarų žvejybą, naujienų agentūrai AFP sakė vienas Noto merijos pareigūnų.

Pasak jo, be pernai Japonijos pasienyje įvestų apribojimų ir raginimų susilaikyti nuo nebūtinų kelionių po šalį, miesto ekonomikai taip pat pakenkė pastaruoju metu sumenkę žvejų laimikiai.

Pareigūnas pažymėjo, kad šią savaitę per viešus renginius pažiūrėti 13 metrų aukščio skulptūros atėjo daug žmonių. Vaikai žaidė ant rausvojo kalmaro, o suaugusieji fotografavosi ir skelbė neįprastas nuotraukas socialiniuose tinkluose.

Tačiau skulptūra sužavėjo ne visus.

„Pernelyg siurrealu. Taip pat neaišku, kodėl tam panaudota dotacija“, – japoniškai parašė vienas „Twitter“ vartotojas.

„Negerai leisti mokesčius nereikalingam daiktui. Meras ir vietos politikai turėtų už tai sumokėti“, – piktinosi kitas vartotojas.

Tačiau kiti pritarė projektui. „Mano dukra rudenį ten surengs iškylą. Tikiuosi, kad jos (skulptūros) nepašalins“, – tviteryje parašė vienas žmogus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis