2020 09 14 /11:42

Japonijos valdančioji partija Sh.Abe įpėdiniu išrinko Y.Sugą

Japonijos valdančioji partija pirmadienį vyriausiąjį ministrų kabineto sekretorių Yoshihide Sugą išrinko savo naujuoju lyderiu, tad jis beveik neabejotinai pakeis Shinzo Abe premjero poste.
Yoshihide Suga
Yoshihide Suga / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Y.Suga lengvai laimėjo rinkimus surinkęs 377 iš 534 galiojančių balsų, kuriuos atidavė Liberalų demokratų partijos (LDP) parlamentarai ir regionų atstovai.

Y.Sugos varžovai, buvęs gynybos ministras Shigeru Ishiba ir už partijos politikos formavimą atsakingas Fumio Kishida, smarkiai nuo jo atsiliko.

Kadangi LDP turi daugumą parlamente, Y.Suga turėtų nesunkiai laimėti trečiadienį įvyksiantį parlamento balsavimą ir tapti šalies premjeru.

Sh.Abe atsistatydina dėl priežasčių, susijusių su sveikata.

71 metų Y.Suga, įtakingas vyriausybės patarėjas ir atstovas spaudai, laikomas žmogumi, galinčiu užtikrinti stabilumą ir Sh.Abe politikos tęstinumą.

Jis yra sakęs, kad jo motyvas yra troškimas tęsti pasitraukiančio premjero programas.

Sh.Ishiba, kuris yra populiarus visuomenėje, bet ne toks populiarus partijoje, gavo tik 68 balsus, o F.Kishida, kažkada laikytas Sh.Abe favoritu, surinko 89 balsus.

Sh.Abe, ilgiausiai dirbantis Japonijos premjeras, atsisakė viešai paremti kurį nors iš kandidatų.

Braškių augintojo sūnus Y.Suga augo Japonijos šiauriniame Akitos regione ir teigiama, kad kaimo vietovių, kur labai trūksta gyventojų, reikalai yra tarp jam svarbiausių temų.

Tačiau mažai žinoma apie jo asmeninę ideologiją. Bendrai manoma, kad jis nepalaiko nei LDP karingiausio, nei labiau į reformas linkusio sparnų.

Kaip premjero jo lauks virtinė rimtų iššūkių, įskaitant koronaviruso krizės suvaldymą ir trečios pasaulio ekonomikos, kurios recesija prasidėjo dar prieš pandemiją, atkūrimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis