Šiuo metu pareigūnai daugiausia dėmesio skiria akumuliatoriaus įkrovikliui ir antrinei maitinimo sistemai.
Praėjusią savaitę saugumo pareigūnai rekomendavo nutupdyti visus „Boeing Dreamliner“ lėktuvus. Sprendimas priimtas Japonijos oro linijų „All Nippon Airways“ lėktuvui nusileidus avariniu būdu, nes pilotų kabinoje užsidegė įspėjamoji lemputė, pranešanti apie akumuliatoriaus gedimą.
Japonijos tyrėjai nurodė, kad sugedo ličio-jonų akumuliatorius. Esą jis galėjo perkaisti. Tačiau Nacionalinė transporto saugos valdyba, tirdama kitą incidentą, kuomet sausio 7-ąją Bostono oro uoste stovėjusiame japonų lėktuve įsiplieskė ugnis, šią priežastį atmetė.
Sekmadienį valdybos atstovai pranešė, jog pagalbinio maitinimo bloko akumuliatorius neviršijo numatytos 32 voltų įtampos.
Federalinė aviacijos administracija praėjusią savaitę teigė, jog iš abiejų akumuliatorių ištekėjo elektrolitų skystis, įsiplieskus ugniai aprūko kai kurios orlaivio dalys.
Nacionalinės transporto saugos valdybos ekspertai šią savaitę ketina susitikti Arizonos gamykloje, kuri gamina akumuliatorius, čia juos ketinama dar kartą ištirti.