JAV prezidento rinkimų statistika: Donaldas Trumpas visiškai užgožė kitus kandidatus

JAV prezidento rinkimų eiga stebina daugelį politikos ekspertų. Netikėtai respublikonų gretose iškilęs ekscentriškasis turtuolis Donaldas Trumpas pastaruoju metu mėgaujasi žiniasklaidos dėmesiu ir yra dažniausiai socialiniuose tinkluose minimas kandidatas, rašo „The Washington Post“.
Donaldas Trumpas
Donaldas Trumpas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Rugpjūčio mėnesį milijardieriaus D.Trumpo pavardė žiniasklaidoje ir socialiniuose tinkluose minėta beveik tiek pat kartų, kiek kitų kandidatų kartu sudėjus.

„Zignal Labs“ atlikti skaičiavimai rodo, kad D.Trumpo pavardė įvairiuose leidiniuose, tinklaraščiuose, naujienų portaluose minėta 9 470 430 kartų. Didžiausio populiarumo jis sulaukė po respublikonų kandidatų debatų rugpjūčio mėnesio pradžioje.

Visi kiti kandidatai respublikonai ir demokratai per visą rugpjūčio mėnesį buvo minėti 10 642 827 kartus. 

Ekspertai pabrėžia, kad nepriklausomas D.Trumpo balotiravimasis gali lemti respublikonų sutriuškinimą, nes jis atimtų dalį šios partijos rinkėjų balsų, todėl tikėtina, kad rinkimus laimėtų reali demokratų kandidatė Hillary Clinton.

Ajovos valstijoje, kurioje ateinančių metų pradžioje vyks pirmasis šios prezidentinės kampanijos balsavimas, įsikūrusios Safolko universiteto atlikta apklausa rodo, kad D.Trumpas pirmauja tarp respublikonų pretendentų ir kad jam palaikymą išreiškė 17 proc. tyrimo dalyvių. Antras buvo Viskonsino valstijos gubernatorius Scottas Walkeris, o trečias – Floridos senatorius Marco Rubio, kurį palaikė 10 procentų.

D.Trumpas, anksčiau per savo kampaniją išsakęs skandalingų pareiškimų apie meksikiečius imigrantus, tikino, kad jam „gerai seksis su ispanakalbių balsais ir puikiai seksis su moterų balsais“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis