JAV satanistų bažnyčia pripažinta nuo mokesčių atleista organizacija

JAV religinė organizacija „Šėtono šventykla“ (Satanic Temple) buvo oficialiai pripažinta nuo mokesčių atleista bažnyčia, sakoma trečiadienį išplatintame šio judėjimo pranešime.
JAV vėliava
JAV vėliava / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Organizacija, kurios būstinė yra Masačusetso valstijos mieste Seileme, naujienų agentūrai „The Associated Press“ atsiuntė pranešimą, kad neseniai gavo Iždo departamento mokesčių tarnybos (Internal Revenue Service, IRS) oficialų pranešimą, kad jai taikomas atleisto nuo mokesčių subjekto statusas. IRS pranešime naudojamas kodas, apibūdinantis „Šėtono šventyklą“ kaip „bažnyčią, sambūrį arba bažnyčių asociaciją“.

Be to, ši grupė taip pat yra įtraukta į IRS nuo mokesčių atleistų subjektų duomenų bazę.

Į mokesčių tarnybai išsiųstą laišką, kuriuo prašoma pakomentuoti šią padėtį, IRS kol kas neatsakė.

„Šėtono šventykla“ pažymėjo, kad naujasis statusas padės jai argumentuoti savo poziciją bylose dėl religinės diskriminacijos ir leis siekti vyriausybės išmokų, skiriamų religinėms organizacijoms.

Vis dėlto ši „ne teistinė“ grupė, 2013 metais įkurta Lucieno Greaveso ir Malcolmo Jarry, nėra susitelkusi į satanizmo idėjas ir veikiau pasisako už valstybės ir Bažnyčios griežtesnį atskyrimą, egalitarizmą, socialinį teisingimą ir sekuliarumą.

Praeitais metais ji atvežė prie Arkanzaso valstijos Kapitolijaus Bafometo – būtybės ožio galvą, Šėtono įsikūnijimo – statulą ir pareikalavo pašalinti šalia pastato esantį paminklą, vaizduojantį lentas su Dešimčia Dievo įsakymų.

Pagrindinė JAV satanistų organizacija yra Šėtono Bažnyčia, 1966 metais įkurta Antono LaVey.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis