JAV sraigtasparnis avariniu būdu nusileido Japonijos paplūdimyje

Vienas amerikiečių karinis sraigtasparnis šeštadienį priverstinai nusileido Okinavos paplūdimyje, pranešė vienas pareigūnas.
JAV karinių oro pajėgų sraigtasparnis „Bell UH-1“
JAV karinių oro pajėgų sraigtasparnis „Bell UH-1“ / Wikipedia.org nuotr.

Tikėtina, kad šis incidentas dar labiau pakurstys vietos gyventojų nusistatymą prieš JAV pajėgas, dislokuotas šioje Japonijos saloje.

Po sraigtasparnio avarinio nusileidimo Urumoje pranešimų apie nukentėjusius žmones nebuvo, nurodė vietos ugniagesių departamento pareigūnas.

Visuomeninio transliuotojo NHK reportaže matyti smėlėtame paplūdimyje nusileidęs iš pažiūros neaplamdytas sraigtasparnis „Bell UH-1“, apsuptas JAV karių ir japonų policininkų.

JAV kariškiai incidento kol kas nekomentavo.

Praeitą mėnesį nuo JAV karinio sraigtasparnio atitrūkęs langas nukrito ant mokyklos sporto aikštelės šalia Futenmos jūrų pėstininkų bazės Okinavoje. Tąsyk žmonės nenukentėjo.

Prieš du mėnesius dar vienas amerikiečių karinis sraigtasparnis Okinavoje užsiliepsnojo, nusileidęs viename tuščiame lauke.

Tokie incidentai didina nepasitenkinimą JAV karinėmis bazėmis strategiškai svarbioje saloje, galinčioje atlikti svarbų vaidmenį per bet kokius Amerikos karinius veiksmus Azijoje.

Gyventojai nori, kad Futenmos bazė būtų uždaryta, o jos kontingentas perkeltas į kitą vietą Japonijoje arba apskritai išvestas iš šalies. Okinavos žmonės piktinasi tarša, incidentais ir kartais JAV karių įvykdomais nusikaltimais.

Okinavoje laikoma daugiau kaip pusė iš 47 tūkst. Japonijoje dislokuotų Amerikos karių. Abi šalis sieja dešimtmečius gyvuojantis saugumo aljansas.

Antrojo pasaulinio karo pabaigoje Okinavoje vyko didelio masto JAV ir Japonijos pajėgų mūšiai, o vėliau amerikiečiai 27 metus laikė okupavę šią salą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis