JAV sveikatos pareigūnai ragina nėščiąsias pasiskiepyti nuo COVID-19

JAV sveikatos apsaugos pareigūnai trečiadienį paragino besilaukiančias moteris pasiskiepyti nuo pandeminio koronaviruso, tvirtindami, jog duomenys rodo, kad skiepas nedidina persileidimo rizikos.
Nėščia moteris
Nėščia moteris / 123RF.com nuotr.

Ligų kontrolės ir prevencijos centrų (CDC) direktorė Rochelle Walensky sakė, kad agentūra „skatina visas besilaukiančias, nėštumą planuojančias ir krūtimi maitinančias moteris pasiskiepyti, kad apsisaugotų nuo COVID-19“.

„Vakcinos saugios ir veiksmingos, ir niekada anksčiau nebuvo taip svarbu didinti pasiskiepijusiųjų skaičių, nes susiduriame su itin užkrečiama koronaviruso delta atmaina ir matome sunkius COVID-19 padarinius nepasiskiepijusioms nėščioms moterims“, – sakė R.Walensky.

Neseniai atlikta studija parodė, kad tik viena iš keturių besilaukiančių moterų yra pasiskiepijusi bent viena vakcinos nuo COVID-19 doze.

Pasak CDC, turimų duomenų analizė parodė, kad tarp beveik 2 500 moterų, paskiepytų iRNR tipo vakcina iki 20 nėštumo savaitės, nefiksuota padidėjusios persileidimo rizikos. Tokio tipo vakcinas Jungtinėse Valstijose gamina „Pfizer“ ir „Moderna“.

Anot CDC, nuo koronaviruso paskiepytų nėščiųjų persileidimo rizika siekė maždaug 13 proc. ir nebuvo didesnė už įprastą rodiklį. Paprastai laikoma, kad persileidimo rizika svyruoja nuo 11 iki 16 procentų.

„Skiepo nuo COVID-19 nauda nėščioms moterims nusveria bet kokią žinomą ar potencialią riziką“, – nurodė CDC.

„Dėl didesnės sunkios ligos ir nėštumo komplikacijų rizikos nėščioms moterims užsikrėtus koronavirusu jų vakcinacija svarbi kaip niekada iki šiol“, – pridūrė CDC.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis