Ryšys su bendrovei „Kamčiatskoe aviapredprijatije“ priklausančiu orlaiviu, pakilusiu iš Kamčiatkos Petropavlovsko, nutrūko likus maždaug 10 minučių iki planuoto nusileidimo Palanos gyvenvietės, turinčios apie 3 000 gyventojų, oro uoste. Kaip pranešama, meteorologinės sąlygos tuo metu buvo nepalankios – oro uosto apylinkėse tvyrojo rūkas ir žemi debesys.
Pareigūnų duomenimis, dingusiame lėktuve buvo iš viso 28 žmonės – 22 keleiviai ir šeši įgulos nariai.
„Kaip rodo [paieškų ir gelbėjimo] grupių informacija, 12 val. 6 min. Maskvos (ir Lietuvos) laiku rasta orlaivio An-26, šiandien skridusio reisu iš Kamčiatkos Petropavlovsko į Palaną... aviacijos įvykio vieta“, – žurnalistus informavo civilinės aviacijos tarnyba „Rosaviacija“.
Tarnybos duomenimis, lėktuvas sudužo Ochotsko jūros pakrantėje už 4–5 km nuo Palanos oro uosto kilimo ir tūpimo tako.
Agentūra pridūrė, kad 26 žmonių komanda pradėjo gelbėjimo operaciją.
Kiek vėliau kitas šaltinis naujienų agentūrai „Interfax“ sakė, kad per katastrofą žuvo visi lėktuve buvę žmonės.
„Pagal pirminius duomenis, žuvo visi keleiviai ir įgulos nariai, iš viso 28 žmonės“, – sakė agentūros pašnekovas.
„Kamčiatskoe aviapredprijatije“ generalinis direktorius Aleksejus Chrabrovas „Interfax“ sakė, kad 1982 metų gamybos lėktuvas buvo techniškai tvarkingas.
„Lėktuvas – techniškai tvarkingas. Jis išleistas laikantis taisyklių ir reglamentų reikalavimų, visiškai laikantis saugos normų reikalavimų“, – teigė A.Chrabrovas.
Rusijos naujienų agentūros citavo vietos pareigūnus, sakiusius, kad dauguma keleivių buvo Palanos gyventojai, įskaitant keturis vietos administracijos pareigūnus ir miestelio vadovę Olgą Mochiriovą.
Kamčiatkos krašto vyriausybės paskelbė 28 lėktuve buvusių žmonių sąrašą. Į jį yra įtraukta O. Mochiriova ir 2014 metais gimęs vaikas.
Ankstesniuose pranešimuose sakoma, kad ryšys su An-26 nutrūko, kai orlaivius buvo už 9 km nuo kelionės tikslo, todėl paieškos vykdomos 15–25 km spinduliu aplink Palanos oro uostą, ypatingą dėmesį skiriant Ochotsko jūros rajonui.
„Pagal pirminius duomenis, žuvo visi keleiviai ir įgulos nariai, iš viso 28 žmonės“, – sakė agentūros pašnekovas.
„Kamčiatskoe aviapredprijatije“ generalinis direktorius Aleksejus Chrabrovas „Interfax“ sakė, kad 1982 metų gamybos lėktuvas buvo techniškai tvarkingas.
Kamčiatkos krašto vyriausybė nurodė, kad susisiekimui su atokiomis gyvenvietėmis pusiasalyje naudojami penki lėktuvai An-26.
Regiono gubernatorius Vladimiras Solodovas ragino nedaryti skubotų išvadų dėl lėktuvo katastrofos priežasčių.
„Lėktuvo įgula buvo patyrusi. Kol kas per anksti kelti versijas“, – jis sakė „Interfax“.