Kanados premjero rinkimų pažadas: „Padvigubinsiu pandų populiaciją“

Kanados premjeras Stephenas Harperis nustebino šalies gyventojus keistu rinkimų pažadu. Jei kanadiečiai perrinks dabartinio premjero vadovaujamą konservatorių partiją, šis žada pasirūpinti, kad Kanados didžiųjų pandų populiacija padidėtų dvigubai, rašo news.vice.com.
S.Harperis stebi Kanadai Kinijos dovanotą pandą
S.Harperis stebi Kanadai Kinijos dovanotą pandą / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 3 Panda Rinkimai Kanada

„Kanadoje esančių didžiųjų pandų populiacijos padvigubėjimas yra ambicingas tikslas“, – teigė S.Harperis spaudos konferencijoje.

Tiesa, jis turi pagrindo dalinti tokius pažadus, mat pats S.Harperis 2013 metais iš vizito Pekine atsivežė pandų porą – Er Shun ir Da Mao – kaip išskirtinio prielankumo ženklą iš šiuos gyvūnus ypač saugančios Kinijos valdžios.

Kanados žiniasklaida suskubo pateikti įvairių interpretacijų, kokiu būdu S.Harperis ketina priversti pandų porą pratęsti savo giminę. Gamta nėra dėkinga pandų populiacijos gausinimui, mat nuo 20 iki 26 procentų jauniklių miršta jau pirmaisiais gyvenimo metais.

Kanados premjero atstovai su humoru atsakė į žiniasklaidos atstovų pašaipas. „Premjero mažų mokesčių ir subalansuoto biudžeto programa ne tik apsaugos Kanados ekonomiką, bet ir užtikrins, kad Er Shun ir Da Mao narve visada būtų bambukų“, – skelbė jie.

Politikos ekspertai teigia, kad tai nėra vien S.Harperio pokštai. Toks ėjimas padėjo pritraukti nemenkos Kanados kinų bendruomenės dėmesį. Šiuo metu Kinijos kilmės gyventojų Kanadoje yra 4,5 proc., o tai beveik pusantro milijono žmonių.

Tai, kad Kanados konservatoriai medžioja kinų kilmės rinkėjų balsus, atskleidžia ir pasirinktos oficialaus interneto puslapio kalbos – anglų, prancūzų ir mandarinų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis