Kataro diplomatijos vadovas: prieš mus yra vykdoma priešiška kampanija

Prieš Katarą yra vykdoma priešiška kampanija, prie kurios ypač prisideda JAV žiniasklaida, ketvirtadienį pareiškė šalies užsienio reikalų ministras.
 Mohammedas al Thani
Mohammedas al Thani / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Ankstesnę dieną ši Persijos įlankos valstybė apkaltino kompiuterinius nusikaltėlius paskelbtus suklastotą pranešimą Kataro lyderio vardu valstybinėje žiniasklaidoje.

„Prieš Kataro valstybę yra vykdoma priešiška žiniasklaidos ataka, kurią mes atremsime“, – šeichas Mohammedas al Thani sakė žurnalistams ir pridūrė, kad ypač aktyvi ši kampanija yra Jungtinėse Valstijose.

„Stebina tai, kad per pastarąsias penkias savaites pasirodė 13 nuomonę išsakančių straipsnių apie Katarą“ JAV žiniasklaidoje, sakė jis.

Be to, tą pačią dieną, kai į Kataro valstybinė naujienų agentūra QNA tapo kibernetinės atakos taikiniu, „vyko konferencija Kataro klausimu, kurioje mes nedalyvavome, bet tų straipsnių autoriai joje buvo“, kalbėjo ministras.

„Kibernetinė ataka įvyko tą patį vakarą“ kaip ir konferencija, „ar tai yra sutapimas?“, stebėjosi M.al Thani.

Antradienį po vidurnakčio surengta keturias valandas trukusi kibernetinė ataka sukėlė sąmyšį visame Artimųjų Rytų regione dėl paskelbtų melagingų pranešimų, kuriuose kalbama apie „įtampą“ su JAV administracija, apie palestiniečių ir Izraelio konfliktą, strateginius santykius su Iranu ir pateikiama komentarų apie palestiniečių islamistų judėjimą „Hamas“.

Kataras yra vienas svarbiausių JAV sąjungininkų, jame yra didžiausia Jungtinių Valstijų oro bazė Artimuosiuose Rytuose ir laikomas maždaug 10 tūkst. amerikiečių karių kontingentas.

Praėjusį mėnesį Dohoje apsilankęs JAV gynybos sekretorius Jimas Mattisas buvo susitikęs su emyru šeichu Tamimu bin Hamadu al Thani.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis