Keleiviams Mumbajaus oro uoste kito lėktuvo liepta laukti 8 dienas

Dešimtims oro linijų „British Airways“ keleivių, kaip įtariama, buvo liepta laukti lėktuvo aštuonias dienas po to, kai orlaivis paliko juos Mumbajaus oro uoste.
Britų oro linijų lėktuvas
Britų oro linijų lėktuvas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Kaip rašo independent.co.uk, 38 poilsiautojai, tarp kurių buvo vaikų su specialiaisiais poreikiais, skrido iš Gojos į Mumbajų. Jų oro linijų „Air India“ vykdomas skrydis vėlavo, o tęsti jungiamąjį skrydį iki Londono Hytrou oro uosto jie turėjo su britų oro linijomis.

Tačiau „British Airways“ lėktuvas nelaukė vėluojančių keleivių – jie buvo palikti sėdintys ant grindų Mumbajaus oro uosto terminale.

Keleiviai netrukus pyktį ėmė lieti socialiniuose tinkluose.

Tuo metu oro linijų atstovai taip pat „išnyko“, kai keleiviams labiausiai reikėjo pagelbėti.

„Vaikai ir keliautojai su specialiais poreikiais miegojo ant grindų. Britų oro linijų atstovai tiesiog pradingo“, – skundėsi vienas iš keleivių socialiniame tinkle „Twitter“.

Keleivių teigimu, jiems nebuvo pasiūlytas nei viešbutis, nei maisto, nei kitas skrydis.

Oro linijų atstovas leidiniui „Independent“ atsiųstame komentare tvirtino, kad daroma viskas, kas įmanoma, jog į skrydį pavėlavusiais keleiviais būtų pasirūpinta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų