Kremlius atmetė „absurdiškus“ kaltinimus dėl programišių nutekintų JAV Demokratų partijos laiškų

Kremlius antradienį atmetė neva „absurdiškus“ kaltinimus, esą Maskva susijusi su incidentu, kai buvo paviešinti kompiuterinių įsilaužėlių pavogti JAV Demokratų nacionalinio komiteto elektroniniai laiškai, taip pat išjuokė „maniakiškus“ pareiškimus apie Rusiją per Amerikos prezidento rinkimų kampaniją.
Dmitrijus Peskovas
Dmitrijus Peskovas / „Scanpix“/AP nuotr.

Kremliaus atstovas Dmitrijus Peskovas, atsakydamas į žurnalistų klausimą, kaip Maskva vertinami pareiškimai, kad rusu programišiai atsakingi už įsilaužimą į JAV Demokratų partijos elektroninio pašto serverį, pareiškė: „Kremliuje šis pranešimas niekaip nevertinamas.“

„Apskritai mes toliau stebime pastangas maniakiškai išnaudoti Rusijos temą per JAV rinkimų kampaniją. Šios absurdiškos naujienos iškart buvo paneigtos vieno žinomo kandidato į prezidentus šeimos“, – sakė D.Peskovas, turėdamas omenyje respublikonų kandidato Donaldo Trumpo vyriausiojo sūnaus Donaldo Trumpo Jr. žinutę.

Birželį dienraštis „The Washington Post“ paskelbė gavęs informacijos, kad kompiuteriniams įsilaužėliams iš Rusijos pavyko įsibrauti į Demokratų nacionalinio komiteto duomenų bazę ir perduoti pavogtus duomenis vyriausybių paslaptis viešinančiam tinklalapiui „Wikileaks“.

„Wikileaks“ įkūrėjas Julianas Assange'as irgi paneigė pareiškimus, kad su tuo nutekinimu susiję rusų programišiai.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Julianas Assange'as
AFP/„Scanpix“ nuotr./Julianas Assange'as

„Tam nėra visiškai jokių įrodymų“, – jis sakė duodamas interviu JAV televizijai NBC.

„Mes neatskleisime savo šaltinio“, – pridūrė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis